Search
Close this search box.

مقالات مرتبط

دسته بندی ها

گاوصندوق محافظ دوربین مداربسته آرکا

3 ویژگی گاوصندوق محافظ دوربین مداربسته

ویژگی های یک گاوصندوق مناسب برای نگه داری و محافظت از دی وی آر دوربین مدار بسته چیست ؟ در این مقاله قصد داریم ویژگی های یک گاوصندوق محافظ دوربین مداربسته را به تفصیل بیان کنیم.

با گسترش تجهیز مکان های مختلف به دوربین مداربسته ، بحث نگه داری از سیستم های دی وی آر به یک دغدغه مبدل شده است.

دوربین مداربسته یکی از المان هایی است که برای جلوگیری از سرقت از آن استفاده می شود. و دی وی آر هسته اصلی آن است. از آنجا که ممکن است فرد سارق به دوربین آسیب برساند نگهداری آن داخل یک گاوصندوق ایمن بهترین کار ممکن است.

هنگام تهیه گاوصندوق محافظ دوربین مداربسته باید به موارد زیر دقت کرد:

  1. ابتدا باید دقت نمود که ابعاد داخلی گاوصندوق با ابعاد DVR مطابقت داشته باشد; به طوری که DVR در آن به راحتی جا شود.
  2. از آنجا که  DVR یک وسیله الکترونیکی است در هنگام کار تولید گرما می کند. و این گرما مانع ادامه کار آن می شود; پس گاوصندوق باید دارای تهویه باشد. البته تهویه ای ایمن که به هیچ وجه امنیت گاوصندوق را تحت الشعاع قرار ندهد.
  3. از آنجا که آتش سوزی ممکن است در هر مکانی اتفاق بیفتد بهتر است برای محافظت از DVR گاوصندوق، نسوز باشد.
  4. گاوصندوقی که برای محافظت از DVR تهیه می شود بهتر است به گونه ای باشد که فضای مناسب برای بایگانی اسناد مهم و نگه داری سرمایه های با ارزش دیگر ، داشته باشد.

گاوصندوق آرکا با در نظر گرفتن تمامی موارد فوق به طراحی و تولید این گاوصندوق اقدام نموده است; این مدل گاوصندوق هم می تواند با گاوصندوق های کوچک آرکا و هم با صندوق های بزرگ آن تولید شود; این گاوصندوق دارای فضای عالی برای نگهداری لپتاپ های شخصی می باشد; ضمن این که هر گونه زونکن و پوشه مدارک را می توان داخل آن حفظ نمود.لازم به ذکر است که گاوصندوق لپ تاپی ویژه نگه داری لپ تاپ و تبلت هم توسط مهندسان و طراحان آرکا ساخته می شود. فقط کافیست قبل از خرید تماس گرفته یا حضورا به دفاتر فروش آرکا رفته و از مشاوره های رایگان مشاورین آرکا نهایت استفاده را ببرید.

 

پیج اینستاگرام صندوق نسوز آرکا

gavsandogh_arka@

 

مقالات مرتبط

گاوصندوق خارجی

گاوصندوق کره ای

آیا گاوصندوق کره ای بخریم؟ هر آنچه باید در مورد گاوصندوق کره ای بدانید در این مقاله به درخواست کاربران عزیز آرکا پیرو موضوع گاوصندوق

ادامه مطلب »
خزانه سوالبارد

گاوصندوق طبیعت

گاوصندوقی از جنس طبیعت خزانه جهانی بذر سوالبارد (Svalbard Global Seed Vault) از سال 2008 به صورت رسمی افتتاح شده اما شاید تاکنون نامش را

ادامه مطلب »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *