Search
Close this search box.

مقالات مرتبط

دسته بندی ها

گاوصندوق مناسب از همه لحاظ ( گاوصندوق مدل 250 آرکا )

گاوصندوق مناسب از همه لحاظ برای تمام مصارف ( گاوصندوق مدل 250 آرکا)

گروه صنعتی صندوق نسوز آرکا (محمد زاده) مدل خاصی از گاوصندوق را طراحی نموده است. این صندوق خارق العاده استفاده و کاربردهای شگفت انگیزی دارد. از جمله منازل، خرده فروشی ها، عمده فروشی ها، سوپر مارکت ها، تعمیرگاه ها و …می باشد. گاوصندوق مدل 250 آرکا نسبت به فضایی که در اختیار خریدار می گذارد حجم بالایی هم ندارد. به اصطلاح جاگیر نیست. همچنین با وجود حجم پایین وزن قابل توجهی دارد که به ضدسرقت بودن آن کمک شایانی می کند. این خود دلیلی می شود تا با داشتن این گاوصندوق اطمینان خاطر داشته باشید. شما می توانید با آرامش کامل به این گاوصندوق اعتماد کرده و اسناد و نقدینگی خود را داخل آن بگذارید.

مشخصات ظاهری گاوصندوق مدل 250 آرکا

گاوصندوق مدل 250 آرکا
ابعاد خارجی ابعاد داخلی
ارتفاع 60cm ارتفاع 49cm
عرض 45cm عرض 36cm
عمق 40 عمق 26cm
وزن 160کیلوگرم
تعریف ساده ابعاد داخلی این گاوصندوق پوشه خور می باشد.فلز به کار رفته فولاد و مقاومت در مقابل دما 1000درجه سلیسیوس

بدنه گاوصندوق مدل 250 آرکا

بدنه این گاوصندوق دو جداره است; دو طرف بدنه از بیرون و درون مجهز به فولاد نورد می باشد; درون این دو ورق فولاد به قطر 4 سانتی متر بتن مرغوب حاوی روان کننده مخصوص تزریق می گردد; با این کار مقاومت در مقابل دما را برای شما به ارمغان بیاورد; به طوری که در مقابل 1000درجه سلیسیوس مقاوم بوده و اسناد و نقدینگی شما را حفظ می کند.

برای هر چه بیشتر شدن امنیت این گاو صندوق علیرغم دشواری بالا، در بدنه حفره هایی مخصوص قرار گیری زبانه های فعال و غیر فعال تعبیه شده تا زبانه ها در حالت قفل درون این حفره ها قرار بگیرند.

درب گاوصندوق

درب گاوصندوق مدل 250 آرکا هم مجهز به فولاد و بتن می باشد; همچنین سیستم ضد سرقت گاوصندوق در درب این گاوصندوق تعبیه شده است; در حالت معمولی درب این گاوصندوق از چهار طرف مهار می شود; دو زبانه فعال از بالا و پایین درب، دو زبانه در قسمت جلو و دو زبانه ثابت نیز از قسمت پشت درب را مهار می کند; علاوه بر این زبانه ها، یک زبانه غیر فعال نیز تعبیه شده که به سیستم ضدسرقت گاوصندوق متصل می باشد; چنانچه ضربه برای تجاوز به درب گاوصندوق وارد آید این زبانه نیز فعال شده و درب قفل می گردد.

فروش انتهای کار نیست ابتدای تعهد ما به شماست

شرکت صندوق نسوز آرکا به سبب اطمینانی که به تولید محصول دارد به این گاوصندوق به مدت 24 ماه ضمانت پس از فروش ارائه می دهد و مدت خدمات پس از فروش کالا نامحدود می باشد و به همراه گاوصندوق خریداری شده شما یک برگ ضمانت نامه گاوصندوق تقدیم حضورتان می گردد و همچنین خدمات رمز و تغییر رمز را به صورت رایگان در محل شما به شما آموزش داده می شود.

ساخت گاوصندوق سفارشی

گاوصندوق مدل 250 آرکا یکی از محصولات پر فروش شرکت گاوصندوق نسوز آرکا (محمدزاده) می باشد; و ابعاد داخلی و خارجی آن باب میل خریدار می باشد; اما چنانچه خریداری تمایل داشت همین محصول را با قابلیت های خاص مد نظرش تهیه کند، این شرکت توانایی سفارشی سازی این گاو صندوق را برای خریدار دارد; و در ازای مبلغی خریدار می تواند درخواست کند که گاوصندوق را سوراخ کاری شده از کف تحویل بگیرد; تا با پیچ رول مخصوص به کف زمین نصب و فیکس کند; که همین امر موجب می شود وزن گاوصندوق دو چندان شود; یا اگر خریداری علاقه به رنگ خاصی داشت می تواند رنگ گاوصندوق را هم به سلیقه خودش تعیین کند.; و یا اینکه بخواهد کف گاوصندوق با کف زمین تماس نداشته باشد برای نظافت و شسشتشو می تواند درخواست دهد پایه های پنج سانتی با زیر پایه تحویل ایشان دهیم.

مقالات مرتبط

گاوصندوق خارجی

گاوصندوق کره ای

آیا گاوصندوق کره ای بخریم؟ هر آنچه باید در مورد گاوصندوق کره ای بدانید در این مقاله به درخواست کاربران عزیز آرکا پیرو موضوع گاوصندوق

ادامه مطلب »
خزانه سوالبارد

گاوصندوق طبیعت

گاوصندوقی از جنس طبیعت خزانه جهانی بذر سوالبارد (Svalbard Global Seed Vault) از سال 2008 به صورت رسمی افتتاح شده اما شاید تاکنون نامش را

ادامه مطلب »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *