Search
Close this search box.

مقالات مرتبط

دسته بندی ها

گاوصندوق هتلی لپ تاپی آرکا

در این مقاله به ویژگی های گاوصندوق هتلی لپ تاپی می پردازیم.

یکی از وسایل مهمی که همراه مسافران است لپ تاپ می باشد. چرا که نمی شود در طول سفر به طور کلی از کار و اخبار روز دنیا و ارتباط با آشنایان غافل بود.

از آن جا که صندوق های هتلی کوچک هستند ممکن است ابعاد لپ تاپ در آن ها جا نشود. اما گاوصندوق هتلی لپ تاپی آرکا این مشکل را حل کرده است.

مجهز شدن هتل ها به گاوصندوق هتلی باعث افزایش اعتبار هتل پیش مسافران می شود. مسافران به راحتی می توانند وسایل مهم خود را به صندوق هتلی خود سپرده و به تفریح خود بپردازند. بنابراین نقش مهمی در تامین امنیت هتل و مسافران و میزان رضایت آنان از هتل شما دارد.

صندوق هتلی لپتاپی یکی از پرطرفدار ترین گاوصندوق ها در بین کاربران می باشد.

خصوصیات گاوصندوق‌های هتلی لپ تاپی

گاوصندوق های هتلی لپ تاپی دارای ارتفاع کمی هستند. در واقع ارتفاع آن از 20 سانتی متر تجاوز نمی کند. اما عرض  زیاد و عمق نسبتا زیادی دارند. عرض آن ها به 45 سانتی متر هم می رسد.

همچنین عمق مناسب آن ها 35 سانتی متر تعیین شده است. به همین دلیل لپ تاپ در آن ها به خوبی جای می گیرد. برای همین به آن ها گاوصندوق هتلی لپ تاپی یا سیف باکس هتلی لپ تاپی هم می گویند.

از آن جایی که مسافر نمی تواند در حین تفریح و گردش خود لپ تاپ را حمل کند، گاوصندوق هتلی لپ تاپی ابزاری کارآمد و کار راه انداز برای هتل و مسافرخانه شماست. از این رو باید طوری ساخته شود که امنیت زیادی داشته باشد.

زمانی یک گاو صندوق هتلی به سرقت می رود که مسافر در اتاق نیست; در این زمان سارق زمان کمی دارد. ضمن این که احتمال سرقت خود گاو صندوق در هتل ها نزدیک به صفر است.

بنابراین تنها راه چاره سارق باز کردن درب گاوصندوق است; برای همین اهمیت درب گاوصندوق هتلی بسیار بالاست. امنیت درب گاو صندوق از رمز و قفل آن تامین می شود; پس بهترین گزینه برای گاو صندوق هتلی لپ تاپی نصب رمز دیجیتالی روی درب است.

گاوصندوق هتلی لپ تاپی هم همین طور است. گاوصندوق هتلی دیجیتالی بهترین گزینه برای مسافران است; تا با آرامش کامل، محافظت از ارز و مدارک و حتی لپ تاپ خود را به آن بسپارند.

شما می توانید صندوق هتلی لپ تاپی مورد نظر خود را سفارش دهید; فقط یک تماس کافیست تا مشاوره رایگان مهندسان آرکا به شما کمک می کند تا گاو صندوقی منحصر به فرد و متناسب با تم و رنگ و ظاهر هتل یا مسافرخانه خود داشته باشید.

پیج اینستاگرام صندوق نسوز آرکا

gavsandogh_arka@

 

مقالات مرتبط

گاوصندوق خارجی

گاوصندوق کره ای

آیا گاوصندوق کره ای بخریم؟ هر آنچه باید در مورد گاوصندوق کره ای بدانید در این مقاله به درخواست کاربران عزیز آرکا پیرو موضوع گاوصندوق

ادامه مطلب »
خزانه سوالبارد

گاوصندوق طبیعت

گاوصندوقی از جنس طبیعت خزانه جهانی بذر سوالبارد (Svalbard Global Seed Vault) از سال 2008 به صورت رسمی افتتاح شده اما شاید تاکنون نامش را

ادامه مطلب »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *