مقالات مرتبط

دسته بندی ها

گاوصندوق کوچک خاصترین هدیه ولنتاین

گاوصندوق کوچک خاص ترین هدیه ولنتاین

روز جهانی عشق در اصطلاح بین المللی به نام روز ولنتاین یا عید ولنتاین نامگذاری شده است. این روز که بهانه ای برای ابراز عشق به عزیرانمان است تنها بهانه و فرصتی را جهت مهربانی و عشق ورزی می دهد و این کار با دادن هدیه نمود پیدا می کند. به همین دلیل هدیه ولنتاین از ارزش معنوی بسیار بالایی برخوردار است، هر چند اگر ارزش مادی بالایی هم نداشته باشد. معمولا هدیه های غیر متعارف و غیر کلیشه ای در چنین روزی داده می شود. یکی از هدیه های ولنتاین که می تواند خیلی هم خاص باشد یک گاوصندوق کوچک و خوش ظاهر است.

گاوصندوق کوچک خاصترین هدیه ولنتاینگاوصندوق کوچک خاصترین هدیه ولنتاین

یک گاوصندوق شخصی با ابعاد کوچک که دارای طرح و رنگی زیبا باشد می تواند هدیه ای بی نظیر برای نشان دادن محبت باشد. چرا که این هدیه بسیار خاص و منحصر به فرد است. هدیه دادن گاو صندوق در چنین مناسبت هایی از چند جنبه قابل بررسی است.

  • با اهدا گاوصندوق ، هدیه ای در جهت افزایش امنیت به مخاطبتان داده اید. با تقدیم یک گاو صندوق به عشق خود، وی را صاحب یک محصول کاربردی کرده اید که جدا از بحث هدیه ولنتاین ، می تواند کمک زیادی به همسر یا عشق شما در زندگی نماید. به طوری که می تواند با آرامش کامل تمامی اسناد و مدارک محرمانه و مهم خود را به گاوصندوق بسپارد و دیگر نگرانی و دغدغه نگهداری از آنان را نداشته باشد.
  •  حال تصور کنید در داخل گاوصندوق هدیه ای نا قابل قرار داده باشید. حتی اگر آن هدیه یک شاخه گل باشد یا این که از نظر مادی کم ارزش باشد اما این حرکت بسیار با ارزش بوده و تاثیر گزاری بالایی خواهد داشت. مطمئن باشید چنین هدیه ای هیچ وقت فراموش نخواهد شد.
  • از طرفی مطمئنا این هدیه بسیار متمایز و منحصر به فرد است و کمتر کسی به این فکر می افتد که یک گاوصندوق ارزان و کوچک ولی زیبا و کاربردی را برای همسر خود سفارش دهد. این چنین هدیه ای قطعا تا سال ها از یاد نخواهد رفت به خصوص این که کادویی را به همسرتان داده اید که فقط در یک روز خاص وی را خوشحال نکرده است. بلکه همیشه با آن سر و کار داشته و مایه آرامش وی است.

در گذشته های دور و در ایران باستان نیز روز عشق همواره مهم بوده و به پاس آن روزی را به نام سپندارمزگان نام نهاده بودند. اما متاسفانه به دلیل بی توجهی نسل های بعد، این روز فراموش شد. در حالی که قدمت آن به مراتب بالاتر از ولنتاین بوده و به اندازه اصالت و ریشه ایران عزیز بالاست. امید است روزی بیاید که از ولنتاین تا سپندارمزگان را هفته جهانی عشق بنامند و تمام دنیا دوستانه و برادرانه کنار هم با عشق و صلح زندگی کنند.

آرامش کامل را با آرکا تجربه کنید

پیج اینستاگرام صندوق نسوز آرکا

gavsandogh_arka@

مقالات مرتبط

گاوصندوق خارجی

گاوصندوق کره ای

آیا گاوصندوق کره ای بخریم؟ هر آنچه باید در مورد گاوصندوق کره ای بدانید در این مقاله به درخواست کاربران عزیز آرکا پیرو موضوع گاوصندوق

ادامه مطلب »
خزانه سوالبارد

گاوصندوق طبیعت

گاوصندوقی از جنس طبیعت خزانه جهانی بذر سوالبارد (Svalbard Global Seed Vault) از سال 2008 به صورت رسمی افتتاح شده اما شاید تاکنون نامش را

ادامه مطلب »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *