Search
Close this search box.

مقالات مرتبط

دسته بندی ها

کدام مدل از گاو صندوق های خانگی را انتخاب کنم

کدام مدل از گاو صندوق های خانگی را انتخاب کنم

تنوع تولیدات شرکت صندوق نسوز آرکا در زمینه گاو صندوق های خانگی، دست شما را در انتخاب کاملا باز گذاشته است. هر مدل گاوصندوق دارای مزایا و قابلیت هایی است. انتخاب شما باید بسته به مکان شما و این که چه استفاده ای قرار است برای شما داشته باشد انجام گردد. در اینجا شما را با 4 سری از گاو صندوق های خانگی آرکا آشنا می کنیم:

گاوصندوق خانگی نسوز آرکا مدل 100MS

این مدل صندوق جزو دسته گاوصندوق های کوچک به حساب می آید. اگر می خواهید در گاوصندوق خود دسته چک و اسنادی در حد کاغذ A5 نگه داری کنید، گاوصندوق خانگی 100MS و حتی مدل 100MM گزینه مناسبی است. کوچکی ابعاد این صندوق باعث می شود نتوان از بهترین قفل های چند حالته و رمزهای مختلف روی آن استفاده نمود.

گاوصندوق خانگی نسوز آرکا مدل 250MZ

گاوصندوق 250 آرکا از بهترین گاو صندوق های خانگی به حساب می آید. محبوبیت و استقبال از این محصول مثال زدنی است. ابعاد آن 60*45*40 سانتی متر است. اگر پوشه، زونکن یا اسنادی به بزرگی کاغذ A4 دارید، با خیال راحت این گاوصندوق را بخرید. بتن مسلح بین جداره های آن کار شده است. بنابراین نسوز و بسیار مستحکم است.

سیستم ضدسرقت  منحصر به فرد آرکا روی این گاوصندوق نصب است. یعنی از پشت درب و از داخل، زبانه های قطور از 4 طرف تعبیه شده است. هر کسی به جز صاحب صندوق بخواهد به روش غیر معمول و غیر عادی درب را باز کند زبانه ها از داخل قفل می شوند. بنابراین فقط صاحب گاوصندوق می تواند درب آن را باز کند.

علاوه بر این قابلیت نصب انواع رمز و قفل روی درب این گاوصندوق، از ویژگی های بارز آن است; مدل دارای سیستم ضدسرقت آن که به نام 250MZ مشهور است بسیار عالیست و توصیه می شود.

گاوصندوق خانگی نسوز آرکا مدل 150

گاوصندوق مدل 150 هم از دیگر گاو صندوق های خانگی است که با ابعاد 40*40*35 طراحی شده است; گاوصندوقی کاربردی و پر مخاطب که تمام ویژگی های مدل 250 را دارد; فقط 10 سانتی متر کوتاه تر است; بنابراین فضای داخلی کوچکتری دارد; با توجه به نوع قفل و رمز نصب شده روی درب آن، در مدل های MM و MS  و MZ ارائه می شود.

گاو صندوق های خانگی نسوز آرکا مدل 350/1 و  350/2

این گاوصندوق در دو مدل  350/1 که یک طبقه است و مدل 350/2 که دو طبقه است تولید می شود; گاوصندوق های 350 مستحکم تر از مدل های 250 هستند; بین دو جداره بیرونی آن بتن مسلح تزریق شده است; طراحی آن به گونه ای است که پوشه های 35 سانتی متری به راحتی داخل این گاوصندوق ها جای می گیرند.

آلیاژ بسیار مستحکم و مجهز بودن به سیستم ضد سرقت در کنار بتن مسلح به کار گرفته شده در جداره ها، امنیت گاوصندوق مدل 350 را بسیار بالا برده می برد.

توصیه ما این است که حتما از مشاوره های رایگان کارشناسان شرکت آرکا استفاده نمایید; فقط کافیست تماس بگیرید و مشخصات مکان و سایر اطلاعات مورد نظر خود را ارائه دهید تا بهترین گاوصندوق و مناسب ترین گزینه به شما پیشنهاد شود.

آرامش کامل را با آرکا تجربه کنید

پیج اینستاگرام صندوق نسوز آرکا

gavsandogh_arka@

مقالات مرتبط

گاوصندوق خارجی

گاوصندوق کره ای

آیا گاوصندوق کره ای بخریم؟ هر آنچه باید در مورد گاوصندوق کره ای بدانید در این مقاله به درخواست کاربران عزیز آرکا پیرو موضوع گاوصندوق

ادامه مطلب »
خزانه سوالبارد

گاوصندوق طبیعت

گاوصندوقی از جنس طبیعت خزانه جهانی بذر سوالبارد (Svalbard Global Seed Vault) از سال 2008 به صورت رسمی افتتاح شده اما شاید تاکنون نامش را

ادامه مطلب »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *