Search
Close this search box.

مقالات مرتبط

دسته بندی ها

خدمات گاوصندوق آسانسوری

خدمات گاوصندوق آسانسوری آرکا

گاوصندوق آسانسوری مخصوص طلا فروشی ها و جواهر فروشی ها ساعت فروشی ها و عتیقه فروشان می باشد. از آنجا که این محصول از حساسیت ویژه و خاصی برخوردار است مشتری های آن با وسواس بیشتری این محصول را سفارش می دهند.

زمان برای این مشتریان خیلی با ارزش می باشد. به همین دلیل ترجیح می دهند از گاو صندوق آسانسوری استفاده کنند. تا بتوانند با فشردن فقط یک دکمه و در عرض چند ثانیه ویترین مغازه آنها بدون هیچ زحمتی چیده شود. طبعا با توجه به کارآیی این چنین فوق العاده، خدمات گاوصندوق آسانسوری از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

خدمات گاوصندوق آسانسوری عموما شامل موارد زیر می باشد:

  • برطرف کردن لرزش
  • برطرف کردن صدا
  • ارتقا و به روز رسانی گاوصندوق

برطرف کردن لرزش

ممکن است در هنگام بالا و پایین رفتن ویترین صندوق ، لرزشی پدید آید. در صورتی که کیفیت دستگاه بالا باشد و طبق اصول استاندارد و محاسبات دقیق و باظرافت کامل ساخته شده باشد هرگز این اتفاق نخواهد افتاد. اما اگر به هر دلیلی به این مسئله برخوردید به شما می گوییم که اصلا نگران نباشید.

فقط کافیست تماس بگیرید و حل این مسئله را به تکنسین های کار آزموده آرکا بسپارید. حتی اگر برند و مارک گاوصندوق آسانسوری شما آرکا نباشد.

برطرف کردن صدا

جدا از بحث لرزش ممکن است حرکت ریلی ویترین این صندوق ها با صدا همراه شود. این یک اشکال است. یک صندوق آسانسوری با کیفیت صندوقی است که تنها با فشردن یک دکمه ، بدون صدا و لرزش  و با آرامش کامل اجناس موجود در خود را به معرض نمایش قرار دهد.

در صورت برخورد با چنین پدیده ای اصلا ناراحت و نگران نشوید. ما اشکال کار را می دانیم و به راحتی آن را برای شما ترمیم خواهیم کرد.

ارتقاء و به روز رسانی گاوصندوق

ممکن است به هر دلیلی نیاز به تغییر رمز گاوصندوق آسانسوری خود داشته باشید. یا بخواهید به جای استفاده از دکمه از کنترل از راه دور ( ریموت کنترل ) برای بالا و پایین کردن ویترین صندوق استفاده کنید. یا حتی از سیستم هوشیار یا هر آپشن و ویژگی جدید دیگری در گاو صندوق آسانسوری خود استفاده کنید.

تک تک این موارد تخصصی است . بنابراین هرگز خودتان این کارها را انجام ندهید. فقط با یک تماس می توانید از متخصصان آرکا در این زمینه استفاده کنید.

حتی اگر مارک گاوصندوقتان آرکا نباشد. به هیچ وجه نگران نباشید چرا که خدمات گاوصندوق آسانسوری آرکا صرفا به برند آرکا محدود نمی شود.

صندوق نسوز آرکا ( محمدزاده ) بیش از 20 سال است که در صنعت ساخت و تولید گاو صندوق دارای سابقه درخشان است; با اتکا به چنین سابقه ای و استفاده از نیروهای زبده و با تجربه خود خدمات گاوصندوق آسانسوری مشتریان خود را به صورت مادام العمر انجام می دهد.

ضمن اینکه علاوه بر صندوق های آسانسوری آرکا ، سایر برندها را نیز می پذیرد. فقط با یک تماس می توانید از مشاوره های رایگان آرکا و خدمات فوق العاده آن بهره مند شوید.

پیج اینستاگرام صندوق نسوز آرکا

gavsandogh_arka@

مقالات مرتبط

گاوصندوق خارجی

گاوصندوق کره ای

آیا گاوصندوق کره ای بخریم؟ هر آنچه باید در مورد گاوصندوق کره ای بدانید در این مقاله به درخواست کاربران عزیز آرکا پیرو موضوع گاوصندوق

ادامه مطلب »
خزانه سوالبارد

گاوصندوق طبیعت

گاوصندوقی از جنس طبیعت خزانه جهانی بذر سوالبارد (Svalbard Global Seed Vault) از سال 2008 به صورت رسمی افتتاح شده اما شاید تاکنون نامش را

ادامه مطلب »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *