مقالات مرتبط

دسته بندی ها

آموزش تغییر رمز گاوصندوق آرکا

یکی از خدماتی که شرکت تولیدی گاوصندوق نسوز آرکا به مشتریان خود ارائه می دهد، آموزش تغییر رمز گاوصندوق می باشد. شما می توانید از این مقاله و سایر مقالات مرتبط در سایت آرکا به طور کامل با انواع رمزها و نحوه عملکرد آنها آشنا شوید. ضمن این که مشاوران صندوق نسوز آرکا همیشه در کنار شما و پاسخگوی سوالات شما می باشند.

رمز گاوصندوق ها در ابتدا به صورت پیش فرض صفر می باشد; که از امنیت بالایی برخوردار نیست. بهتر است مالک سریعا جهت آموزش تغییر رمز گاو صندوق خود اقدام کرده و آن را بر روی گاوصندوق خود اعمال نماید. بسته به این که شاخص مورب واقع بر صفحه مدرج، سمت راست خط عمود واقع شده باشد یا سمت چپ آن، نحوه تغییر رمز و بازگشایی متفاوت است.

دانلود آموزش تغییر رمز مکانیک گاو صندوق

تغییر انواع رمز گاوصندوق

رمزهایی که جدیدا در بازار عرضه می شود چپ گرد هستند; یعنی این که شاخص مورب سمت چپ خط عمودی واقع شده است. لذا برای بازگشایی و یا حتی تغییر رمز گردش اولیه به سمت چپ خواهد بود. مبنای تغییر رمز مکانیکی تسلط کامل بر بازگشایی آن می باشد. که در فایل پی دی اف زیر به طور کامل شرح داده شده است. برای تغییر رمز مکانیکی گاوصندوق خود می توانید pdf (پی دی اف) زیر را دانلود کنید. و طبق دستورالعمل رمز صندوق نسوز خود را تغییر دهید.

دانلود آموزش تغییر رمز دیجیتال گاو صندوق

رمزهای دیجیتالی نیز متشکل از صفحه کلید و موتور رمز می باشند. رمزهای دیجیتالی نیز به صورت پیش فرض روی اعداد 123456 ست شده اند; معمولا رمز های دیجیتال کره ای و چینی بیشترین کاربرد را در ایران را دارند. برای تغییر رمز دیجیتال گاوصندوق خود می توانید pdf (پی دی اف) زیر را دانلود کنید; و طبق دستورالعمل رمز صندوق نسوز خود را تغییر دهید.

همچنین می توانید جهت  آموزش تصویری به لینک های زیر مراجعه کنید. این آموزش مربوط به تغییر رمز مکانیکی سه رقمی می باشد.

دانلود آموزش تصویری تغییر رمز مکانیکی گاوصندوق

پیشنهاد می کنیم مقالات مرتبط با تغییر انواع رمزهای گاو صندوق ها که در وب سایت رسمی آرکا منتشر شده است را مطالعه نمایید.

پیشنهاد می کنیم جهت آموزش کار با رمز گاو صندوق حتما به مراکز فروش گاوصندوق آرکا مراجعه کنید. آموزش های لازم را به صورت حضوری ببینید و با صندوق های موجود در آنجا کار کنید تا کاملا یاد بگیرید.

چنان چه پس از آموزش ها به مشکل تغییر رمز یا باز نشدن درب گاوصندوق برخورد کردید فقط کافیست تماس بگیرید و پس از احراز هویت به عنوان خریدار گاوصندوق راهنمایی های لازم را به صورت تلفنی از مشاورین آرکا دریافت نمایید.

آرکا شرکت تخصصی ارائه دهنده انواع گاوصندوق و محصولات ایمنی است؛ که در این زمینه در ابتدا با تماس تلفنی و در صورت لزوم با تماس تصویری که بین کارشناسان فنی آرکا و مشتری صورت می گیرد، نواقص و ایرادات بررسی و راهنمایی های لازمه به مشتری ابلاغ می شود.

در صورتی که به صورت تماس تصویری هم نیاز مشتری برطرف نشد، آرکا خود را موظف می داند تا با اعزام نیرو به سراسر کشور و یا در موقعیت های خاص، ارسال محصول مشتری به کارخانه، مشکل مشتری را رفع رجوع کند. پس در صورت نیاز به هر گونه خدمات، بروزرسانی و ارتقاء گاوصندوق خود یا هر محصول ایمنی دیگر با مشاوران آرکا تماس بگیرید و از مشاوره رایگان این تیم حرفه ای استفاده کنید.

آرامش کامل، آرکا

 

پیج اینستاگرام صندوق نسوز آرکا

gavsandogh_arka@

مقالات مرتبط

گاوصندوق خارجی

گاوصندوق کره ای

آیا گاوصندوق کره ای بخریم؟ هر آنچه باید در مورد گاوصندوق کره ای بدانید در این مقاله به درخواست کاربران عزیز آرکا پیرو موضوع گاوصندوق

ادامه مطلب »
خزانه سوالبارد

گاوصندوق طبیعت

گاوصندوقی از جنس طبیعت خزانه جهانی بذر سوالبارد (Svalbard Global Seed Vault) از سال 2008 به صورت رسمی افتتاح شده اما شاید تاکنون نامش را

ادامه مطلب »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *