Search
Close this search box.

مقالات مرتبط

دسته بندی ها

5 نکته طلایی خرید گاوصندوق

در این مقاله قصد داریم به نکات طلایی خرید گاوصندوق اشاره نماییم تا خریدار بتواند با آسودگی کامل خرید خود را انجام دهد و امنیت اشیای خود را تضمین کند.

آیا تابحال این جمله به گوش شما رسیده است که “پیشگیری بهتر از درمان است”. اغلب ما از زمان کودکی مان به خاطر می آوریم که پدر و مادر ما به مکرر از این جمله استفاده کرده اند. برای نگهداری از کالاهای باارزش و گرانبهای خود مثل پول نقد، سکه و … می توان به خوبی از این جمله درس گرفت. برای پیشگیری از سرقت اموال خود قبل از بروز هر گونه اتفاقی میبایست یک گاوصندوق ایمن خریداری نمایید.

نکات مهمی که هنگام خرید گاوصندوق باید به آنها توجه کنید:

1)سیف باکس و گاوصندوق باهم متفاوت هستند!

سیف باکس را میتوان به عنوان جعبه ای عادی و رمزدار شناخت اما درحالیکه گاوصندوق علاوه بر داشتن رمزهای ایمن و قابل اعتماد، بدنه آن طوری طراحی شده است که میتواند در برابر گرما، فشار و حملات سارقین مقاومت نشان دهد. اما سیف باکس ها اینگونه نیستند و تنها مزیت آنها رمزدار بودن آنهاست. بنابراین حتما میبایست در زمان خرید گاوصندوق به این نکته توجه کافی داشته باشید و باتوجه به هدف خود و کالایی که میخواهید از آن نگهداری کنید خرید خود را انجام دهید.

2)هدف خود از خرید گاوصندوق را از پیش تعیین کنید!

اغلب اوقات ما انسان ها در هنگام خرید به احساسات خود رجوع می کنیم که این کاملا امری نادرست است. تنها با مشاهده ویژگی های یک محصول اقدام به خرید آن محصول می کنیم درحالیکه ما باید از عقل و منطق خود برای این کار بهره ببریم و ببینیم آیا این محصول برای ما کاربردی دارد و آیا این محصول ما  را به هدف مان می رساند یا خیر.

این نکته به شدت در صنعت گاوصندوق سازی حائز اهمیت است چرا که انواع مختلفی از گاوصندوق ها با کاربردهای مختلف از جمله گاوصندوق نسوز، گاوصندوق ضد اب و ضد حریق در بازار موجود است. پس باید با توجه به نیاز خود خریداری کنیم. علاوه بر این باید به محل گاوصندوق و خطراتی که آن را تهدید میکند توجه نمود.

3)کیفیت را فدای قیمت نکنید!

حتما برای شما هم اتفاق افتاده است که هنگام خرید به سراغ محصولی رفتید که از لحاظ مالی مناسب تر است اما باید به این نکته توجه نمود که گاوصندوق حتی میتواند از اشیای داخل آن گرانبهاتر باشد چرا که قرار است از اشیای باارزش شما محافظت کند. برای اینکه به هیچ عنوان پشیمان نشوید و از امنیت اشیای خود اطمینان خاطر پیدا کنید هرگز در خرید گاوصندوق کمیت را فدای کیفیت نکنید و هرگز هدف خود را از یاد نبرید که شما در حال خرید گاوصندوق برای نگهداری اشیای خود هستید نه یک کمد ساده.

4)گارانتی محصول فراموش نشود!

هنگام خرید گاوصندوق نباید به خاطر ظاهر بزرگ و قدرتمند آن از گارانتی محصول صرف نظر کنیم. هر محصولی ممکن از چندین و چندتکه ریز ساخته شده باشد که بعد از گذشت مدتی دچار ایراد و نقص گردد لذا داشتن گارانتی میتواند این اطمینان را برای ما به ارمغان آورد که در صورت بروز همچین مشکلی به راحتی و در اسرع وقت مرتفع خواهد شد. بنابراین توجه در مورد گارانتی محصول در هنگام خرید آرامش فردای شما را به همراه خواهد داشت.

5)تناسب گنجایش داخلی گاوصندوق با هدف شما!

هدف از خرید گاوصندوق نگهداری از اشیا، مدارک و کالاهای گرانبها و ارزشمند شماست. بنابراین حتما قبل از خرید آن، به اندازه کافی حجم و فضای داخلی آن را بررسی نمایید تا بتواند نیاز شما را از خرید آن برآورده نماید. حتما توجه داشته باشد که با دیدن ابعاد بیرونی آن نمیتوان به فضای داخلی آن پی برد.

عزیزانی که قصد خرید گاوصندوق دارند، بایستی به این نکات طلایی خرید گاوصندوق دقت کافی را داشته باشند.

 

 

پیج اینستاگرام صندوق نسوز آرکا

 gavsandogh_arka@

 

مقالات مرتبط

گاوصندوق خارجی

گاوصندوق کره ای

آیا گاوصندوق کره ای بخریم؟ هر آنچه باید در مورد گاوصندوق کره ای بدانید در این مقاله به درخواست کاربران عزیز آرکا پیرو موضوع گاوصندوق

ادامه مطلب »
خزانه سوالبارد

گاوصندوق طبیعت

گاوصندوقی از جنس طبیعت خزانه جهانی بذر سوالبارد (Svalbard Global Seed Vault) از سال 2008 به صورت رسمی افتتاح شده اما شاید تاکنون نامش را

ادامه مطلب »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *