مقالات مرتبط

دسته بندی ها

طرح جدید درب گاو صندوق هوشمند

در این مقاله درب گاو صندوق اتوماتیک که نسل جدید درب های گاوصندوق است را معرفی می کنیم.

عملکرد درب اتوماتیک گاو صندوق

این نوع از درب گاوصندوق بسیار جدید و با تکنولوژی روز دنیا طراحی شده است. این نوع درب کاملا اتوماتیک است و به هیچ گونه سیستم مکانیک ندارد. فقط با ریموت کنترل کار می کند. بنابراین از راه دور قابل باز و بسته شدن می باشد. خوبی این درب این است که ریموت در اختیار صاحب گاوصندوق می باشد. بنابراین امنیت بالایی دارد. این مدل درب با نیروی برق شهری کار می کند. اما در صورت قطع برق سیستم یو پی اس کوچکی دارد. یعنی منبع تغذیه یا باتری جانشین دارد که به محض قطع شدن برق به صورت خودکار فعال می شود. این باتری تا 100 بار باز و بسته شدن درب گاوصندوق جواب می دهد.

ضخامت درب جدید گاوصندوق

ضخامت این نوع درب گاوصندوق 15سانتیمتر است. این ضخامت با بتنی که درون درب ریخته شده است محاسبه  گردیده است. این نوع درب گاو صندوق را می توان بر روی هر سایز از گاوصندوق اجرا کرد. در حقیقت از لحاظ اندازه محدودیتی ندارد. در حال حاضر معروف ترین برندهای گاوصندوق از همین تکنولوژی در تولید گاوصندوق هایشان استفاده می کنند. این درب های گاوصندوق عمر مفید طولانی و زیادی دارند. همچنین تا 5 سال هم دارای ضمانت تعویض می باشند.

چه رمزهایی را روی درب اتوماتیک گاوصندوق می توان نصب کرد؟

سیستم رمز اثر انگشتی بر روی این نوع درب گاو صندوق قابل نصب است; رمز دیجیتال نیز قابل اجرا است; هر چند بدون رمز دیجیتال و رمز اثر انگشتی هم دارای امنیت بالایی است. ولی برای امنیت بیشتر بهتر است رمز کامپیوتری و اثر انگشتی بر روی درب هر گاوصندوقی گذاشته شود. شرکت تولیدی صندوق نسوز آرکا پیشرو در زمینه تکنولوژی های نوین گاوصندوق در ایران است. گاوصندوق آرکا همواره به دنبال جدیدترین و امن ترین روش های ممکن برای استفاده در تولیدات خود می باشد.

آرامش کامل را با آرکا تجربه کنید

پیج اینستاگرام صندوق نسوز آرکا

gavsandogh_arka@

 

مقالات مرتبط

گاوصندوق خارجی

گاوصندوق کره ای

آیا گاوصندوق کره ای بخریم؟ هر آنچه باید در مورد گاوصندوق کره ای بدانید در این مقاله به درخواست کاربران عزیز آرکا پیرو موضوع گاوصندوق

ادامه مطلب »
خزانه سوالبارد

گاوصندوق طبیعت

گاوصندوقی از جنس طبیعت خزانه جهانی بذر سوالبارد (Svalbard Global Seed Vault) از سال 2008 به صورت رسمی افتتاح شده اما شاید تاکنون نامش را

ادامه مطلب »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *