Search
Close this search box.

مقالات مرتبط

دسته بندی ها

ارسال گاوصندوق به بجنورد

سفارش خرید سه دستگاه گاوصندوق از بجنورد مرکز استان خراسان شمالی در واحد فروش صندوق نسوز آرکا ثبت گردید. سفارش دهنده دانشگاه علوم پزشکی این استان می باشد.

این دانشگاه اقدام به سفارش سه عدد گاوصندوق نسوز آرکا مدل 250MS مجهز به رمز مکانیک به رنگ فیلی نموده است.

محصول مدل 250MS ارکا یک گاوصندوق خانگی محسوب می شود و معمولا اسناد کوچکتر و نهایتا به اندازه کاغذ A4 در آن جا می شود. با وجود این توانسته نیاز دانشگاه علوم پزشکی بجنورد را تامین کند که اقدام به سفارش آن نموده اند. 

این گاوصندوق مجهز به سیستم ضد سرقت مکانیکی مخفی نمی باشد. اما نسوز بوده و با تجهیز آن به رمز مکانیک می توان امنیت آن را بالا برد.

برای مکان هایی مثل دانشگاه که معمولا دوربین مدار بسته و نگهبان 24 ساعته وجود دارد می توان این مدل را بسیار مناسب دانست.

صندوق نسوز آرکا بلافاصله پس از ثبت سفارش اقدام به فرستادن این سه گاوصندوق به بجنورد نمود. برای مجموعه آرکا دوری فاصله ها هیچ تاثیری در نحوه ارسال کالا و خدمات به مشتری ندارد.

در هر شهر و استانی از ایران بزرگ که باشید تفاوتی نمی کند. در سخت ترین شرایط هم محصول سفارشی شما را در کمترین زمان به صورت کاملا سالم به دست شما می رسانیم.

این رسالت ما به عنوان یک تولید کننده داخلی است که مشتریان عزیزمان را در هر شرایطی راضی نه داریم و اطمینان خاطر و آرامش کامل را به آنها هدیه دهیم.

ارکا با داشتن 23 نمایندگی رسمی در چهار گوشه کشور امکان این را فراهم کرده که محصولات را از نزدیک ترین نمایندگی مجاز به دست خریداران برساند. 

علاوه بر محصول چنان چه هر گونه نیاز به ارائه خدمات گاو صندوق هم  داشته باشید، نیروهای زبده و با تجربه ما از نزدیک ترین مرکز به شما مراجعه نموده و مشکل شما را رفع و رجوع می کنند.

پیج اینستاگرام صندوق نسوز آرکا

 gavsandogh_arka@

مقالات مرتبط

گاوصندوق روز پدر

بهترین کادو روز پدر

معرفی بهترین کادو برای روز پدر گروه صنعتی آرکا، ضمن تبریک روز پدر و ولادت امام علی (ع) تخفیف ویژه ای را برای عزیزانی که

ادامه مطلب »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *