Search
Close this search box.

مقالات مرتبط

دسته بندی ها

ارسال گاو صندوق اسلحه رمزدار به کاشمر

ارسال گاو صندوق اسلحه رمز دار مدل 700MZ به کاشمر انجام گردید. این گاو صندوق به سفارش آقای یوسفی نمایندگی رسمی و مجاز صندوق نسوز آرکا برای ایشان ارسال گردید.

گاو صندوق نسوز اسلحه 700MZ آرکا به گونه ای طراحی شده است که میتوان اسلحه با ارتفاع 127 سانتی متر را به آسانی درون آن جای داد و این گاو صندوق بزرگترین گاو صندوق جا اسلحه ای آرکا می باشد. وزن تقریبی این گاو صندوق حدود 600 کیلوگرم می باشد و مقاومت آن در برابر گرما و حرارت تا 1000 درجه سانتی گراد است.

از آنجایی که گاو صندوق های اسحله معمولا برای پادگان ها، پاسگاه ها، اداره های اگاهی ، محیط  های نظامی و انتظامی و یا مکان هایی که با اسحله سروکار دارند استفاده می شود باید در خرید آن بسیار محتاط بود و با دقت زیادی این خرید را انجام داد. چرا که گاو صندوق باید طوری باشد تا اسلحه را از هر گونه صدمه یا آسیب دیگری در امان نگه دارد. علاوه بر این در خرید گاو صندوق اسلحه نباید کیفیت را فدای کیمیت کرد چرا که ممکن است این امر سبب در خطر انداختن جان دیگری شود.

صندوق نسوز آرکا با قدمت و پشتوانه ای که دارد این امکان را برای مشتریان خود فراهم می آورد تا با آسودگی کامل خرید خود را انجام دهند و آرامش کامل را با گاو صندوق های آرکا احساس کنند.

چنانچه در مورد گاو صندوق های آرکا سوالی داشتید و یا قصد خرید گاو صندوق را داشتند حتما مشاوره تلفنی با کارشناسان آرکا را فراموش نکنید. صندوق نسوز آرکا با بهره گیری از مجرب ترین تکنیسین ها شما را در خرید بهترین و با کیفیت ترین گاو صندوق راهنمایی خواهند کرد.

این امتیاز مربوط به اهالی محترم کاشمر یا شرق کشور نیست. بلکه در تمام ایران ارکا نیاز مشتریان را برآورده خواهد کرد. علاوه بر این مژده ای که می توانیم به هموطنان گرامی بدهیم این است که صندوق نسوز آرکا در شهرهایی که نمایندگی ندارد اقدام به پذیرش نمایندگی فروش گاو صندوق می نماید.

 

 

 

پیج اینستاگرام صندوق نسوز آرکا

gavsandogh_arka@

مقالات مرتبط

گاوصندوق روز پدر

بهترین کادو روز پدر

معرفی بهترین کادو برای روز پدر گروه صنعتی آرکا، ضمن تبریک روز پدر و ولادت امام علی (ع) تخفیف ویژه ای را برای عزیزانی که

ادامه مطلب »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *