Search
Close this search box.

مقالات مرتبط

دسته بندی ها

جشنواره پاییزه خرید گاوصندوق آرکا

جشنواره خرید گاوصندوق به مناسبت فرارسیدن فصل زیبای پاییز، برای عزیزانی که قصد خرید هر گونه گاوصندوق را دارند به مدت یک ماه آغاز شد.این جشنواره پاییزه با شرایط فوق العاده ویژه و جوایز نقدی که دارد بهترین فرصت برای هموطنان گرامی است که قصد خرید هریک از گاوصندوق های نام برده در ذیل را دارند، می باشد.

گاوصندوق خانگی، گاوصندوق اداری، گاوصندوق فروشگاهی، گاوصندوق هتلی و انواع سیف باکس، گاوصندوق آسانسوری طلافروشی، گاوصندوق اسلحه، بلاکر یا راهبند، درب های غول پیکر ریلی، درب خزانه و انواع گاوصندوق سفارشی

جشنواره پاییزه خرید گاوصندوق های آرکا، با بهترین شرایط، برای تمامی مشتریان و نمایندگان محترم آرکا در نظر گرفته شده است.

جشنواره خرید گاوصندوق

جوایز جشنواره پاییزه صندوق آرکا

در جشنواره پاییزه آرکا، علاوه بر تخفیفات و شرایط فوق العاده ای که برای کاربران آرکا در نظر گرفته شده، جوایز نقدی به تمامی عزیزانی که در طول این جشنواره، هر یک از گاوصندوق های آرکا را خریداری می کنند اهداء می شود.

این جوایز نقدی به صورت کارت هدیه و به همراه گاوصندوق شما به شما تحویل می شود.

کارت های هدیه ای که برای خریداران این جشنواره در نظر گرفته شده است تا سقف 5میلیون می باشند. این کارت های هدیه 3 نوع اند که بسته به خرید شما، کارت هدیه مربوطه به همراه گاوصندوقتان تحویل می گردد.

جوایز نقدی جشنواره پاییزه آرکا

  1. کارت هدیه مخصوص گاوصندوق های خانگی و هتلی(کارت هدیه 200 هزار تومانی)
  2. کارت هدیه مخصوص گاوصندوق های اداری و فروشگاهی(کارت هدیه 500 هزار تومانی)
  3. کارت هدیه مخصوص گاوصندوق های آسانسوری طلافروشی(کارت هدیه 4 میلیون تومانی)

شرایط بهره مندی از جشنواره پاییزه خرید گاوصندوق های آرکا

یکی از بهترین ویژگی هایی که این جشنواره خرید گاوصندوق دارد این است که هیچ شرایط خاصی ندارد و تمامی کابران آرکا می توانند از آن بهره ببرند و از جوایز نقدی بهره مند شوند.

علاوه بر جوایز نقدی این جشنواره،خدماتی از جمله تخفیف های فوق العاده، شرایط پرداخت، ارسال فوری، تحویل فوری محصولات سفارشی، نصب رایگان صندوق های آسانسوری و … تقدیم می شود. برای دریافت کارت هدیه خود، کافی است فرم زیر را پر کنید و کارت هدیه خود را درب منزل دریافت کنید.

فرم بهره مندی از جوایز نقدی جشنواره پاییزه آرکا

گروه تولیدی گاوصندوق آرکا

آرکا، شرکت تولید کننده انواع محصولات ایمنیاست که با بهره بردن از مهندسین، طراحان، کارشناسان فنی و نیروهای جوان متعهد، آموزش دیده و معتمد به تولید محصولات ایمن و ضمانتی با هدف حفظ و ایجاد آرامش کامل در میان مردمان عزیز ایران مشغول می باشند. فروشندگان و نمایندگان آرکانیز در سراسر ایران، در حال خدمت رسانی و ارائه محصولی برتر نیز می باشند.

تیم بزرگ آرکا، تنها با در نظر گرفتن منافع مشتری، گاوصندوق و انواع محصولات ایمنی را تولید و عرضه می کند. خدمات از جمله عوامل بسیار مهم و تاثیر گذار در هر خریدی می باشد. خدمات رسانی آرکا نیز از جمله عوامل اصلی محبوبیت آن می باشد.

خدمات پس از فروش مادام العمر(اعزام نیرو در محل)، پشتیبانی 24 ساعته تلفنی(پاسخدهی کارشناسان فنی)، مشاوره رایگان تیم طراحان (به خصوص در محصولات سفارشی) و ارائه دفترچه ضمانت نامه گاوصندوق از جمله خدمات آرکا می باشد.

در نهایت، با توجه به نکات ذکر شده در بخش های قبل، آرکا نیز بهترین پیشنهاد می باشد و جشنواره پاییزه خرید گاوصندوق آرکا، بهترین فرصت برای بهره مندی از گاوصندوقی ایمن، قابل اعتماد و ضمانتی تلقی می شود. علاوه بر خرید گاوصندوق دریافت جایزه نقدی نیز از دیگر نکات مثبت این خرید می باشد.

آرکا، آرامش کامل

پیج اینستاگرام صندوق نسوز آرکا

 gavsandogh_arka@

مقالات مرتبط

گاوصندوق روز پدر

بهترین کادو روز پدر

معرفی بهترین کادو برای روز پدر گروه صنعتی آرکا، ضمن تبریک روز پدر و ولادت امام علی (ع) تخفیف ویژه ای را برای عزیزانی که

ادامه مطلب »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *