Search
Close this search box.

مقالات مرتبط

دسته بندی ها

در نوروز 98 از اموالتان مراقبت کنید

مراقبت از اموال در نوروز 98

اخبار تخفیفات و جشنواره های ویژه خرید گاوصندوق آرکا را از اینجا ببنید.

عید نوروز دوباره از راه رسید و تب سفرهای نوروزی مجددا داغ شده است. بهترین زمان برای مسافرت و در کنار هم بودن و همچنین صله رحم و البته بهترین موقع ممکن برای سارقان که به خانه های خالی از سکنه و شرکت ها و مغازه های خالی زیادی که در شهر ها وجود دارد دست برد بزنند. نوروز 98 می تواند بهترین اوقات سال و شروعی خوب برای سال نو باشد. از طرفی هم با وجود فرصت مناسب برای سرقت، می تواند شروع سال جدید را برای ما تلخ کند

متاسفانه همه ساله در تعطیلات عید شاهد سهل انگاری در تامین امنیت خانه ها و شرکت ها هستیم. یکی از بهترین راه ها برای جلوگیری از خرید گاوصندوق پیش از نوروز 98 می باشد. با داشتن گاو صندوق می توانید با آرامش کامل به سفرهای نوروزی بروید. یا طیب خاطر به مهمانی ها و صله ارحام پرستی خود برسید. زیرا مهم ترین و با ارزش ترین وسایل و اشیاء که به راحتی قابل سرقت هستند را می توان به یک گاوصندوق ضد سرقت سپرد. وسایلی از قبیل طلا، ارز، سکه، مجموعه کلکسیون ها، اسناد و دفاتر و مدارک و… که اصولا دزدها به دنبال آنها هستند.

مزایای خرید گاوصندوق قبل از نوروز 98

پیشنهاد ما به شما این است که حتما پیش از فرا رسیدن عید نوروز اقدام به خرید گاو صندوق نمایید. این پیشنهاد را به دلایل زیر به شما ارائه می دهیم:

  • گران شدن گاو صندوق ها بعد از نوروز 98
  • همیشه پیشگیری بهتر از درمان می باشد
  • با آرامش کامل به سفر و مهمانی بروید

گران شدن گاو صندوق ها بعد از عید

همه ساله با شروع سال نو و بعد از تعطیلات عید، بازارها با قیمت های جدید محصولات خود را عرضه می کنند. گاوصندوق نیز همین طور است و از این قاعده مستثنا نیست. بنابراین 20 روز یا یک ماه زودتر خریدن می تواند مبلغ قابل توجهی برای شما صرفه جویی ارزی داشته باشد.

همواره پیشگیری بهتر از درمان می باشد

متاسفانه هر سال پس از پایان تعطیلات عید گزارشات زیادی مبنی بر سرقت طلا و جواهرات از منازل یا اسناد و مدارک از دفاتر و شرکت ها مخابره می شود. در حالی که اگر افراد خسارت دیده کمی در تامین امنیت وسایل خود جدی تر بودند متضرر نمی شدند.  لذا قویا توصیه می کنیم تجربه دیگران را سرلوحه کار خود قرار دهید. چرا که آزموده را آزمودن خطاست.

با آرامش کامل به سفر و مهمانی بروید

تمام کسانی که متضرر شدند و منزل یا محل کارشان در عید به سرقت رفت فقط کافی بود از یک گاوصندوق ضد سرقت استفاده می کردند تا دچار این ضرر بزرگ نمی شدند. بنابراین چنانچه قصد مسافرت دارید یا مدت زمان زیادی را در عید به محل کار خود نمی روید حتما اقدام به خرید گاو صندوق نمایید. در این صورت با آرامش و اطمینان خاطر و بدون آنکه ذهنتان درگیر باشد می توانید از تعطیلات و مسافرت و مهمانی خود لذت ببرید.

آرامش کامل را با آرکا تجربه کنید

 

پیج اینستاگرام صندوق نسوز آرکا

gavsandogh_arka@

مقالات مرتبط

گاوصندوق روز پدر

بهترین کادو روز پدر

معرفی بهترین کادو برای روز پدر گروه صنعتی آرکا، ضمن تبریک روز پدر و ولادت امام علی (ع) تخفیف ویژه ای را برای عزیزانی که

ادامه مطلب »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *