Search
Close this search box.

مقالات مرتبط

دسته بندی ها

ارسال گاوصندوق به قوچان

تعداد یک دستگاه درب خزانه و یک دستگاه گاوصندوق بایگانی از شهر قوچان در واحد فروش صندوق نسوز آرکا ثبت سفارش گردید. مشخصات کامل تر این دو محصول به شرح زیر است:

  • درب خزانه ضد سرقت سفید رنگ بسیار زیبا که مجهز به رمز مکانیک با کیفیت وریبل (VARIABLE) تایوانی
  • گاو صندوق بایگانی یک جداره سبک وزن با رمز مکانیک با کیفیت وریبل (VARIABLE) تایوانی 

 

ارسال گاوصندوق به قوچان درب خزانه سفید زیبا

این سفارش در اسفند ماه 98 به ثبت رسید. بهترین اتفاق ممکن این بود که قبل از همه گیر شدن و اوج گیری ویروس کرونا در سراسر کشور و همچنین فرا رسیدن تعطیلات نوروزی پایان سال این سفارشات به دست مشتری برسد.

از این رو بلافاصله پس از نهایی شدن سفارش، مرحله تولید آغاز گردید. در اوج کارهای زیادی که در روزهای پایانی هر سال وجود دارد، کارگران زحمتکش آرکا با تلاش بی وقفه و اضافه کاری توانستند این دو محصول را بسازند.

ارسال هر دو گاوصندوق به قوچان به طور همزمان و بدون فوت وقت انجام گرفت و به خریدار محترم تحویل داده شد تا به محدودیت های حمل و نقل بین شهری ناشی از کرونا همزمان نشود.

در هر شرایطی چه بحرانی و چه عادی چنانچه متقاضی و خریدار گاو صندوق باشید و یا نیاز به انواع خدمات گاو صندوق داشته باشید به هیچ وجه نگرانی به خود راه ندهید.

صندوق نسوز آرکا با کاری مجرب و خدوم که در نمایندگی های چهار گوشه ایران هستند در کوتاه ترین زمان ممکن نیاز شما را بر آورده خواهند ساخت.

پیج اینستاگرام صندوق نسوز آرکا

gavsandogh_arka@

مقالات مرتبط

گاوصندوق روز پدر

بهترین کادو روز پدر

معرفی بهترین کادو برای روز پدر گروه صنعتی آرکا، ضمن تبریک روز پدر و ولادت امام علی (ع) تخفیف ویژه ای را برای عزیزانی که

ادامه مطلب »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *