Search
Close this search box.

مقالات مرتبط

دسته بندی ها

ارسال گاو صندوق زیرویترینی در مشهد

تعداد دو دستگاه گاو صندوق زیرویترینی در مشهد ارسال گردید. این گاو صندوق های زیرویترینی مدل 5/1 HMZ برای مجتمع اداری و تجاری مرمر مشهد طراحی و تولید شده اند. این گاو صندوق ها برای استفاده در طلافروشی ها، جواهرفروشی ها و گالری ها بسیار مناسب هستند.

با توجه به این که محل نصب گاو صندوق تعیین کننده طراحی و ارتفاع داخلی گاو صندوق می باشد گروه مجموعه تولیدی صندوق نسوز آرکا این امکان را فراهم آورده است تا براساس سفارش مشتری گاو صندوق مورد نظر را طراحی و تولید نماید که این یکی از ویژگی های ممتاز محصولات زیرویترینی آرکا می باشد.

گاو صندوق های زیرویترینی HMZ دارای سیستم ضد سرقت می باشند بدین صورت که یک سیستم مکانیکی درون گاو صندوق تعبیه شده است که در صورت تلاش برای باز کردن درب گاو صندوق به اشکال نامتعارف، این سیستم مانع از باز شدن درب گاو صندوق خواهد شد.

این محصول بی نظیر همانند سایر محصولات آرکا دارای خدمات منحصر به فرد زیر است:

2 سال ضمانت (گارانتی) پس از فروش

خدمات پس از فروش مادام العمر آرکا

علاوه بر امتیازات فوق، این گاو صندوق نسبت به گاو صندوق زیرویترینی 5/1 MS از کیفیت بالاتری برخوردار است و هر دو درب آن باز می شوند و ثابت نیستند که این نشان دهنده آن است که صندوق نسوز آرکا همواره به دنبال بالا بردن کیفیت محصولات خود است و برای این کار رضایت مشتری در اولویت است.

 

 

پیج اینستاگرام صندوق نسوز آرکا

 gavsandogh_arka@

تاریخ آخرین به روز رسانی:1399/09/18

مقالات مرتبط

گاوصندوق روز پدر

بهترین کادو روز پدر

معرفی بهترین کادو برای روز پدر گروه صنعتی آرکا، ضمن تبریک روز پدر و ولادت امام علی (ع) تخفیف ویژه ای را برای عزیزانی که

ادامه مطلب »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *