Search
Close this search box.

مقالات مرتبط

دسته بندی ها

درب خزانه خانگی آرکا

درب خزانه خانگی امن ترین نقطه منزل است. وقتی نام درب خزانه شنیده می شود ناخود آگاه انسان به یاد بانک می افتد. خزانه بانک به یک محفظه بزرگ یا اتاقی خاص اطلاق می شود که مجهز به یک درب مخصوص می باشد و کاملا امن و غیر قابل نفوذ است.

از آن جهت نگهداری پول های بانک استفاده می شود. اما درب خزانه خانگی نیز به همت مهندسان گروه تولیدی صندوق نسوز آرکا طراحی و ساخته شده است که می تواند همان کارآیی بانک را برای منازل دارا باشد.

تا کنون همیشه از گاوصندوق خانگی به عنوان بهترین وسیله جهت نگهداری انواع وسایل با ارزش و قیمتی مثل پول، طلا، سکه، ارز، عکس ها،اسناد و دفاتر، و مجموعه های باارزش و… یاد میشد. یا اینکه جهت حفظ هر چه بیشتر امنیت این وسایل توصیه میشد آنها در صندوق امانات بانک نگهداری شوند.

درب خزانه خانگی می تواند وسیله ای محافظ و بسیار مطمئن برای محافظت از اموال شما باشد. ساخت درب خزانه منازل ابتکاری است که توسط طراحان و مهندسان مجموعه آرکا انجام گرفته و بسیار مورد استقبال مشتریان و هموطنان گرامی قرار گرفته است. در اینجا به مقایسه درب خزانه منازل با گاو صندوق خانگی و مزایای آن می پردازیم.

تفاوت درب خزانه خانگی با گاوصندوق خانگی

خزانه خانگی ثابت است و به هیچ وجه قابل جابجایی نیست. عملا تنها راه سرقت از آن باز کردن درب آن است. این مزیت نقطه برتری درب های خزانه منازل نسبت به گاو صندوق خانگی می باشد.

چرا که گاوصندوق خانگی هر اندازه که سنگین باشد چنانچه سارقین وقت کافی داشته باشند و صاحبخانه یا همسایه ها نباشند و البته تعداد دزدها هم زیاد باشد می توانند با استفاده از تجهیزات لازم صندوق خود را با خود حمل کنند و سر فرصت در مکانی مناسب درب آن را باز کنند. اگر چه این کار بسیار سخت و در عمل در حد غیر ممکن است اما تحت شرایط بسیار بسیار خاص می تواند شدنی باشد.

ساخت درب خزانه در خانه ها کاملا سفارشی و مطابق با خواست و سلیقه مشتری و مختصات محل نصب آن می باشد. برای این کار، در ابتدا از محل کاملا بازدید به عمل می آید. و پس از دادن مشاوره  لازم و انتقال اطلاعات مورد نیاز به مشتری، آنچه را که مشتری نیاز دارد و دوست دارد ساخته می شود.

به طور کلی خزانه های مورد استفاده شده در منازل معمولا در یک فضای کوچک و در گوشه ای دنج از خانه که کمتر در دید است ساخته می شوند. این مکان می تواند گوشه ای از اتاق خواب یا پشت کمد لباس یا هر جای مخفی دیگری باشد.

فضای مورد نیاز آن معمولا در دو اندازه یک گاو صندوق خانگی است. با این تفاوت که فضایی از خانه را هم اشغال نمی کند. نفوذ به داخل آن از سمت دیواره ها تقریبا غیر ممکن است. از طرفی جابجا شدنی هم نیست. بنابراین تنها راه نفوذ به آن باز کردن درب آن است. درب خزانه منازل نیز همانند درب های بانکی بسیار مستحکم و ایمن می باشند.

درصورتی که در منزل خود جایی برای ایجاد یک خزانه خانگی دارید قویا پیشنهاد می کنیم این گزینه را برای تامین امنیت وسایل ارزشمند خود انتخاب کنید. شرکت تولیدی صندوق نسوز آرکا به طور تخصصی از صفر تا صد کلیه امور مربوط به ساخت و نصب خزانه خانگی به همراه درب آن و در صورت تمایل درب محافظ خزانه را برای شما انجام می دهد. فقط با یک تماس می توانید  مشاوره های لازم را دریافت کنید.

پیج اینستاگرام صندوق نسوز آرکا

gavsandogh_arka@

 

مقالات مرتبط

گاوصندوق خارجی

گاوصندوق کره ای

آیا گاوصندوق کره ای بخریم؟ هر آنچه باید در مورد گاوصندوق کره ای بدانید در این مقاله به درخواست کاربران عزیز آرکا پیرو موضوع گاوصندوق

ادامه مطلب »
خزانه سوالبارد

گاوصندوق طبیعت

گاوصندوقی از جنس طبیعت خزانه جهانی بذر سوالبارد (Svalbard Global Seed Vault) از سال 2008 به صورت رسمی افتتاح شده اما شاید تاکنون نامش را

ادامه مطلب »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *