Search
Close this search box.

مقالات مرتبط

دسته بندی ها

سرقت میلیاردی طلا

سرقت میلیاردی طلا

در این مقاله به گزارش سرقت میلیاردی طلا در مشهد می پردازیم .

شرح گزارش

طبق گزارش پایگاه حبری پلیس ؛ کار آگاهان پلیس آگاهی خراسان رضوی ، در پی گزارش سرقت مقدار زیادی ارز خارجی و طلا از یک منزل مسکونی در مشهد ( محدوده خیابان کوهسنگی ) وارد عمل شدند.

جانشین فرماندهی انتظامی خراسان رضوی افزود : متهم سرقت دویست و چهل میلیارد ریال طلا دستگیرشدند.

سردار ابراهیم قربان زاده ادامه داد ؛ کارآگاهان توسط ردزنی متهم ، در یکی از روستاهای واقع در حاشیه شهر مشهد و هم چنین با هماهنگی مقام قضایی طی عملیاتی موفق به دستگیر شخص مورد نظر شدند.

متهم در ابتدای بازجویی ، به همکاری که با سه تن از دوستانش داشت اعتراف کرد .

قربان زاده : توسط اقدام های اطلاعاتی ، ماموران انتظامی توانستند سه متهم دیگر را که در حال بازگشت از حوالی روستای میامی بودند دستگیر کنند. آن ها حین باز جویی های به عمل آمده دو همدست دیگر خود را هم نیز معرفی کردند.

اموال به سرقت رفته

پس از دستگیری این دو تن ، از مخفی گاه آنان تعدادی گردنبند به ارزش دویست و چهل میلیارد  ریال ، هفت کیلو و سیصد گرم شمش طلا، پانزده هزار دلار و یورو ، ده دستگاه گوشی تلفن همراه و یک دستگاه لپ تاپ کشف شد.

سرانجام متهمان

در این عملیات 6 متهم دستگیر شدند و اموال به سرقت رفته به مالباخته تحویل داده شد . متهمان دستگیر شده با تشکیل پرونده مقدماتی جهت گذراندن مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

آرکا

جهت محافظت از مدارک ، ارز ، اشیا و اموال با ارزش و … با تهیه گاوصندوقی ایمن ، با ضمانت ، با کیفیت و شامل خدمات دهی عالی توسط نیرو های مجرب امنیت و آرامش کامل را به خود هدیه دهید.

صندوق نسوز آرکا تولید کننده انواع گاوصندوق ، درب های خزانه ، صندوق آسانسوری و … با ارایه محصولات عالی با خدمات دهی مادام العمر تلاش در کسب رضایت مشتری و ایجاد آرامش کامل برای تمامی مردمان عزیز کشورمان دارد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر تماس بگیرید و یا به پیج اینستاگرام آرکا مراجعه کنید.

 

 

 

پیج اینستاگرام صندوق نسوز آرکا

 gavsandogh_arka@

مقالات مرتبط

گاوصندوق خارجی

گاوصندوق کره ای

آیا گاوصندوق کره ای بخریم؟ هر آنچه باید در مورد گاوصندوق کره ای بدانید در این مقاله به درخواست کاربران عزیز آرکا پیرو موضوع گاوصندوق

ادامه مطلب »
خزانه سوالبارد

گاوصندوق طبیعت

گاوصندوقی از جنس طبیعت خزانه جهانی بذر سوالبارد (Svalbard Global Seed Vault) از سال 2008 به صورت رسمی افتتاح شده اما شاید تاکنون نامش را

ادامه مطلب »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *