Search
Close this search box.

مقالات مرتبط

دسته بندی ها

قفل های گاوصندوقی آرکا

قفل های گاوصندوقی

گاوصندوق از مجموعه ای از قطعات ریز و درشت و همین طور مواد اولیه متنوع تشکیل شده است; بارزترین قطعات و مواد اولیه یک گاوصندوق را می توان ورق، فولاد، بتن نسوز، یراق آلات، لولا و رنگ دانست; البته باید گفت که قطعات جزئی و ریز بسیار دیگری هستند که هر کدام نقشی در ساختار گاوصندوق دارند. قفل های گاوصندوقی یکی از اصلی ترین قطعات مربوط به یراق آلات گاوصندوق هستند.

تولیدکنندگان گاوصندوق ، صندوق های نسوز و درب های خزانه همیشه به دنبال افزایش ضریب ایمنی و کیفیت محصول خود هستند. از این روی سعی دارند که برای تهیه و نصب قفل گاوصندوق ، از بهترین و مرغوب ترین مارک آن استفاده کنند. زیرا امنیت گاوصندوق نسبت مستقیمی با قفل و رمز آن دارد. در این مقاله قصد داریم قفل های گاوصندوقی و موارد مهم در مورد حفاظت از آن ها را به طور مختصر بیان کنیم.

سخت کار کردن

علاوه بر کیفیت و استحکام ، قفل گاوصندوق باید برای مصرف کننده راحت و روان کار کند; تا هم استهلاک آن پایین باشد و هم کاربری آن بدون مشکل و ایراد باشد. استفاده کنندگان از گاوصندوق ، معمولا از سختی و گیر داشتن قفل های آن گله مند هستند. باید در نظر داشت که با توجه به ماهیت یک گاوصندوق و قطعات تشکیل دهنده آن، بخشی از این سخت کار کردن یراق آلات گاوصندوق طبیعی است. قفل گاوصندوق به خاطر این که از فلز محکم و ضخیم تهیه شده و دارای صفحات و زبانه های بزرگ می باشد، ممکن است در ابتدای نصب ، کمی سخت کار کند. اما به مرور زمان و باز و بسته شدن های مکرر، این مسئله تا حد زیادی مرتفع می شود.

جنس قفل گاوصندوق

قفل های گاوصندوقی به لحاظ ساختار و جنس، با سایر قفل ها تفاوت هایی دارند; مهم ترین تفاوت، آلیاژ آن است; فلز به کار رفته برای تولید قفل گاوصندوق می بایست در مقابل رطوبت ، ضربه و گذر زمان دارای استحکام و عمر مفید بالا باشد; کلیدهایی که برای قفل گاوصندوق استفاده می شود هم به همین صورت باید  چنین خصوصیاتی داشته باشد.

آرامش کامل را با آرکا تجربه کنید

پیج اینستاگرام صندوق نسوز آرکا

gavsandogh_arka@

 

مقالات مرتبط

گاوصندوق خارجی

گاوصندوق کره ای

آیا گاوصندوق کره ای بخریم؟ هر آنچه باید در مورد گاوصندوق کره ای بدانید در این مقاله به درخواست کاربران عزیز آرکا پیرو موضوع گاوصندوق

ادامه مطلب »
خزانه سوالبارد

گاوصندوق طبیعت

گاوصندوقی از جنس طبیعت خزانه جهانی بذر سوالبارد (Svalbard Global Seed Vault) از سال 2008 به صورت رسمی افتتاح شده اما شاید تاکنون نامش را

ادامه مطلب »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *