Search
Close this search box.

مقالات مرتبط

دسته بندی ها

مشاوره انلاین ارکا

مشاوره آنلاین آرکا به صورت 24 ساعته یکی دیگر از خدماتی است که مجموعه تولیدی صندوق نسوز آرکا به مشتریان خود و خریداران گاوصندوق عرضه کرده است.

در شرایط خاص مثل شیوع بیماری های واگیر دار از قبیل کرونا که باعث می شود مردم به قرنطینه های خانگی بروند، خرید اینترنتی رونق می یابد.

بنابراین امکان چت آنلاین بهترین گزینه ای است که می تواند مشتری را در خریدها مخصوصا خرید یک محصول تخصصی مثل گاوصندوق یاری کند.

ما همواره پیشنهاد می کنیم پیش از تهیه گاو صندوق اطلاعات و دانسته های خود را پیرامون این محصول کامل کنید. زیرا به دلایل زیادی اعتقاد داریم نخریدن گاوصندوق بهتر از خریدن گاوصندوق غیر ایمن است.

بنابراین قبل از اینکه گاو صندوقتان را انتخاب کنید بهتر است از فروشندگان مشورت بگیرید. در صورت عدم دسترسی به مراکز فروش معتبر این کار را به صورت تلفنی انجام دهید.

در شرایط خاصی مثل بحران بیماری کوید 19 امکان حضور فیزیکی در مغازه ها و فروشگاه های گاوصندوق فروشی وجود ندارد.

بنابراین آرکا همیشه در تلاش بوده است تا امکان مشاوره دادن به کسانی که قصد خرید گاو صندوق دارند را برای آنها فراهم آورد. به همین دلیل راهکارهای متنوعی را در این زمینه فراهم کرده است.

وجود نمایندگی های رسمی و مجاز فروش آرکا در سراسر کشور برای مراجعه و مشورت حضوری کمک زیادی به مشتریان می کند.

به علاوه شماره های تماس موجود در سایت به صورت 24 ساعته پاسخگوی عموم مردم هستند. به جز تمام این موارد مشاوره آنلاین در دسترس ترین گزینه است.

در هر زمان از شبانه روز که بخواهید می توانید از مشاوره های آنلاین آرکا به صورت رایگان استفاده کنید. فقط کافیست وارد سایت آرکا شده و به صورت آنلاین چت کنید.

 مشاوره انلاین ارکا مشاوره رایگان گاوصندوق

چه گاوصندوق دارید و درباره خدمات و رفع ایرادات احتمالی سوال دارید و چه اینکه قصد خرید گاوصندوق دارید و حتی اگر گاوصندوق برای فروش دارید فرقی نمی کند.

در هر زمان از شبانه روز که بخواهید می توانید از مشاوره های آنلاین آرکا به صورت رایگان استفاده کنید. فقط کافیست وارد سایت آرکا شده و به صورت آنلاین چت کنید.

همان طور که در شکل مشخص است گوشه پایین سمت چپ صفحه گزینه گفتگوی اینترنتی وجود دارد که می توانید به راحتی با مشاوران آنلاین آرکا ارتباط برقرار کنید و اطلاعات مورد نظر خود را به دست آورید.

گفتگوی آنلاین ( چت اینترنتی ) از طریق وب سایت شما را به طور مستقیم به مشاوران آرکا ارتباط می دهد. این قابلیت در روزهای تعطیل و ساعت های غیر متعارف بسیار به درد بخور است.

بیشترین موضوعات مورد مشاوره خریداران گاو صندوق می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • خرید گاوصندوق
  • تغییر رمز
  • باز نشدن درب
  • خدمات گاو صندوق
  • فروش گاو صندوق دست دوم
  • استعلام قیمت انواع گاو صندوق ها

پیج اینستاگرام صندوق نسوز آرکا

gavsandogh_arka@

مقالات مرتبط

گاوصندوق خارجی

گاوصندوق کره ای

آیا گاوصندوق کره ای بخریم؟ هر آنچه باید در مورد گاوصندوق کره ای بدانید در این مقاله به درخواست کاربران عزیز آرکا پیرو موضوع گاوصندوق

ادامه مطلب »
خزانه سوالبارد

گاوصندوق طبیعت

گاوصندوقی از جنس طبیعت خزانه جهانی بذر سوالبارد (Svalbard Global Seed Vault) از سال 2008 به صورت رسمی افتتاح شده اما شاید تاکنون نامش را

ادامه مطلب »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *