Search
Close this search box.

مقالات مرتبط

دسته بندی ها

نمایشگاه بین المللی طلا و جواهر تهران

نمایشگاه طلا و جواهر تهران

نمایشگاه طلا و جواهر ، یازدهمین دوره ی نمایشگاه طلا ، نقره ، ساعت و صنایع وابسته از تاریخ 2 الی 5 اسفند ماه 1397 در نمایشگاه تهران در حال برگزاری است. ساعات بازدید نمایشگاه از 9 صبح الی 17 بعد از ظهر می باشد. استقبال چشمگیر مردم وهمین طور شرکت کننده ها از نکات جالب این دوره است. از جمله می توان به حضور فعال صنایع وابسته از جمله فعالان درحوزه صنعت گاو صندوق سازی اشاره نمود.

از ملزومات هر جواهرفروشی تامین امنیت سرمایه هنگفت داخل آن است. و مهم ترین ابزار برای تحقق این مهم همواره گاوصندق بوده است. با همت متخصصان داخلی و تولید کنندگان متعهد داخلی، صندوق آسانسوری ویژه طلافروشی ها در داخل کشور به عنوان یک محصول بومی ساخته و به زرگران عزیز معرفی شد. ویژگی های بارز این مدل گاو صندوق رونق در کسب و کار طلافروشان خواهد شد و فواید زیادی دارد که از جمله مهم ترین آنها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • زیبابی هر چه بیشتر ویترین مغازه
  • رونق شگفت انگیز کسب و کار طلافروشی
  • افزایش فاحش امنیت ویترین جواهرفروشی
  • راحتی کار در چیدن ویترین برای صاحبان مغازه

مزایای گاوصندوق آسانسوری اصلا به این موارد خلاصه نمی شود. به همین دلیل است که روز به روز در سطح کشور بر متقاضیان این کالای کاربردی و البته بومی اضافه می شود. پیشنهاد می شود در این زمینه مقاله تفاوت صندوق آسانسوری با صندوق ویترینی را حتما مطالعه فرمایید.

گاوصندوق آسانسوری آرکا

صندوق نسوز آرکا نیز همچون سایر همتایان خود در کشور اقدام به طراحی و ساخت انواع گاو صندوق آسانسوری مطابق با نیاز مشتری و طلافروشان نموده است. شرکت صندوق نسوز آرکا بر این باور است که هر مکانی چه تجاری و چه مسکونی برای ایمنی و آرامش به یک گاوصندوق ایمن و قابل اطمینان نیاز دارد. بدین جهت دو نمونه گاوصندوق آسانسوری از پیش طراحی شده ویژه مغازه های جواهرفروشی تولید نموده است.

اما در صورت لزوم و چنانچه می خواهید یک گاو صندوق سفارشی و مطابق با شرایط و مکانی که در اختیار دارید داشته باشید فقط کافیست تماس بگیرید و با مشاوران کارآزموده مجموعه آرکا مشورت کنید. در صورت نیاز تکنسین های فنی و باتجربه شرکت از محل نصب گاو صندوق به صورت حضوری بازدید به عمل خواهند آورد.

تخفیف ویژه نمایشگاهی آرکا

نمایشگاه بین المللی طلا و جواهر تهران این امکان را به وجود آورده تا شرکت ها و تولید کنندگان گاوصندوق های آسانسوری در کنار هم بتوانند تولیدات خود را در معرض عموم قرار دهند. لازم به ذکر است تخفیف ویژه نمایشگاهی برای بازدیدکنندگان عزیز لحاظ می گردد. صندوق نسوز آرکا در نظر دارد تا پایان هفته جاری به مورخه 10 اسفند 97 ( 10/12/97)، پنج درصد تخفیف ویژه نمایشگاهی به گاو صندوق های آسانسوری خود ارائه دهد.

این فرصت طلایی در این زمان از سال یک فرصت استثنایی جهت خرید گاوصندوق آسانسوری به حساب می آید. چرا که بعد از نوروز و فقط تا یک ماه آینده همه چیز جدید می شود و احتمالا قیمت گاوصندوق هم مثل قیمت سایر اقلام دستخوش تغییر خواهد شد. از طرفی بهترین زمان جهت تغییر در دکوراسیون ویترین و مغازه یک جواهر فروشی یا ساعت فروشی یا… تعطیلات عید است که مشتری در کار نیست. در صورتی که  در این هفته اقدام به سفارش محصول خود نمایید تحویل آن در فاصله زمانی تعطیلات خواهد بود و سال جدید کاری خود را با یک رویکرد تازه و تغییر مثبت و البته محسوس آغاز خواهید کرد.

 

 

پیج اینستاگرام صندوق نسوز آرکا

gavsandogh_arka@

مقالات مرتبط

گاوصندوق روز پدر

بهترین کادو روز پدر

معرفی بهترین کادو برای روز پدر گروه صنعتی آرکا، ضمن تبریک روز پدر و ولادت امام علی (ع) تخفیف ویژه ای را برای عزیزانی که

ادامه مطلب »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *