Search
Close this search box.

مقالات مرتبط

دسته بندی ها

5 برتری مطلق گاوصندوق ایرانی نسبت به خارجی

چرا گاوصندوق ایرانی بهتر از خارجی است

با گسترش فرهنگ استفاده از گاو صندوق و افزایش تقاضا رونق تولید این محصول نیز چشمگیر شده است. از طرفی در برخی فروشگاه ها گاوصندوق خارجی نیز در بین تولیدات داخلی دیده می شود. در بین آنها گاوصندوق کره ای بیشتر به چشم می خورد و با بهترین گاوصندوق های ایرانی مقایسه می شود.

چالش خرید این کالای استراتژیک و پر اهمیت با توجه به تنوع زیادی که دارد همواره پیش روی مشتریان است. در این مقاله بیان می کنیم که چرا خرید گاوصندوق ایرانی از خارجی مناسب تر است.

چنانچه صندوق ایرانی و خارجی را با هم مقایسه کنیم وجه تمایز این دو کالا بیشتر مشخص می شوند. از جمله شاخص ترین این تمایزها موارد زیر می باشند.

1. مقایسه کیفیت بهترین گاوصندوق ایرانی و خارجی

از آنجایی که مواد اولیه ساخت گاو صندوق در کشورمان به راحتی یافت می شود،  می توان گفت تفاوتی از نظر کیفیت و جنس مواد اولیه با هم ندارند.

در بسیاری از موارد شاهد هستیم که گاوصندوق ایرانی از نمونه های مشابه خارجی اش هم بهتر است. برای مثال در حمل و نقل آن، خط و خشی روی رنگ بدنه و یراق آلات و رمزها و… نمی افتد.

2. گاوصندوق ایرانی ارزان تر از خارجی است

گاوصندوق ایرانی به مراتب ارزان تر از نمونه های مشابه و هم ردیف خارجی هاست. هزینه های گزاف جابجایی و ترنسفر از کشور مبدا به ایران باعث می شود تفاوت قیمت در نمونه های مشابه بسیار زیاد باشد.

به طوری که خرید گاوصندوق خارجی اصلا به صرفه نیست. در واقع همان کیفیت خارجی و حتی بهتر از آن را با قیمت مناسب تر به دست کارگر هموطن درحال تولید می باشد.

3. خدمات گاوصندوق ایرانی با خارجی قابل قیاس نیست

مهم ترین امتیاز گاو صندوق ایرانی نسبت به خارجی خدمات آن است. صندوق های خارجی خدمات ندارند. در واقع در صورتی که نیاز به خدمات داشته باشند نمایندگی جهت ارائه خدمات ندارند. در این شرایط باید به سازندگان داخلی گاو صندوق رجوع کرده  و از آنها کمک بخواهید. پس چه بهتر که گاو صندوق داخلی بخرید که خدماتشان همیشه در دسترس و سهل الوصول است.

به عنوان مثال صندوق نسوز آرکا دارای بیش از 20 سال سابقه درخشان در طراحی و ساخت انواع گاوصندوق است. خدمات آرکا برای گاو صندوق های تولیدی خود به صورت مادام العمر انجام می شود.

حال همین مورد را مقایسه کنید با یک گاو صندوق چینی یا کره ای یا ترکی یا… که علیرغم گران تر بودن، خدماتی هم ندارند.

4. فروش گاوصندوق دست دوم ایرانی راحت تر است

با گذشت زمان ، تکنولوژی هم پیشرفت می کند و شاید 20 سال بعد بخواهید یک گاو صندوق نسوز پیشرفته تری داشته باشید.

در این صورت اگر بخواهید صندوق دست دوم خود را داده و آن را با نو تعویض کنید متوجه خواهید شد که داشتن یک گاو صندوق ایرانی چقدر امتیاز محسوب می شود.

زیرا هر برندی محصول دست دوم خود را به خوبی از مشتریان بر می دارد و معاوضه می کند. اما با یک برند خارجی می خواهید چه کنید؟ معمولا اینگونه گاوصندوق ها وقتی قدیمی و فرسوده می شوند به سختی معاوضه شده و به فروش می رسند.

صندوق نسوز آرکا ( محمدزاده سابق ) طرح معاوضه گاو صندوق دست دوم با جدید را دارد. در این طرح گاوصندوق های قدیمی آرکا در اولویت بوده و ارجح هستند. بنابراین هر زمان خواستید می توانید با تحویل صندوق خود، با هزینه کمتری صاحب یک گاوصندوق مدرن و جدید شوید. 

5. بیمه گاوصندوق مختص صندوق های نسوز آرکا

علاوه بر تمام امتیازات گفته شده گروه تولیدی گاوصندوق نسوز آرکا در صورت امکان بیمه نامه های اختصاصی گاوصندوق را نیز به مشتریان خود ارائه می دهد. این ابتکاری است که مجموعه آرکا به مشتریان خود هدیه می دهد.

علاوه بر این، مزایایی همچون خدمات پس از فروش مادام العمر ، طرح مشاوره رایگان قبل از خرید و… سبب شده خریداران گاوصندوق با آرامش کامل صندوق مورد نظر خود را انتخاب کنند.

پذیرش نمایندگی گاوصندوق در سراسر کشور

گاوصندوق نسوز آرکا پیشرو در زمینه تولید گاوصندوق های نسوز و  گاوصندوق آسانسوری نماینده فعال در سطح کشور می پذیرد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید با مراجعه به قسمت پذیرش نمایندگی در سایت فعالیت خود را آغاز نمایید. همچنین می توانید به بخش خدمات سایت مراجعه نمایید. و یا با شماره تلفن های شرکت تماس گرفته و از مشاوره های رایگان شرکت آرکا استفاده کنید.

مخاطبانی که از طریق خواندن این مقاله از طریق سایت اقدام به خرید محصولات آرکا بکنند می توانند از تخفیفات ما استفاده نمایند.

در صورت خرید اقساطی گاوصندوق هم می توانید به دفاتر فروش شرکت آرکا مراجعه نماید. شما می توانید تنها با ارائه یک سوم مبلغ، خرید گاوصندوق خود را انجام دهید و مابقی را در دو فقره چک پرداخت نمایید. خرید بهترین گاوصندوق ایرانی حق همه شماست.

نتیجه گیری

با خرید کالای ایرانی با کیفیت از تولید ملی حمایت می کنید. در حقیقت هزینه ای که انجام می دهید در همین کشور و در چرخه صنعت و تولید و اقتصاد میهنمان به گردش در می آید تا این که موجب خروج ارز از مملکت گردد مطمئنا بیشترین تاثیر در عزت و سرافرازی و پیشرفت روز افزون این مرز و بوم را خود ما مردم فهیم و دلسوز خواهیم داشت.

*** تولید ملی افتخار ملی ***

و در آخر قویا پیشنهاد می کنیم به کیفیت بالای گاو صندوق های ایرانی اعتماد کنید. همان طور که تاکنون استقبال و نظر مشتریان ، نشان دهنده رضایت حداکثری از گاو صندوق های ایرانی است مطمئن باشید از این به بعد هم به همین شکل خواهد بود.

 

پیج اینستاگرام صندوق نسوز آرکا

gavsandogh_arka@

مقالات مرتبط

گاوصندوق خارجی

گاوصندوق کره ای

آیا گاوصندوق کره ای بخریم؟ هر آنچه باید در مورد گاوصندوق کره ای بدانید در این مقاله به درخواست کاربران عزیز آرکا پیرو موضوع گاوصندوق

ادامه مطلب »
خزانه سوالبارد

گاوصندوق طبیعت

گاوصندوقی از جنس طبیعت خزانه جهانی بذر سوالبارد (Svalbard Global Seed Vault) از سال 2008 به صورت رسمی افتتاح شده اما شاید تاکنون نامش را

ادامه مطلب »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *