Search
Close this search box.

مقالات مرتبط

دسته بندی ها

لزوم استفاده از گاوصندوق چیست

لزوم استفاده از گاوصندوق آرکا

همان طور که می دانید صندوقچه های محافظتی که توسط پیشینیان مورد استفاده قرار می گرفته، چیزی جز جعبه باریک فلزی نبوده است. اما در حال حاضر به لطف پیشرفت علم و صنعت در این محصولات تغییرات بالقوه ای می بینیم. گاوصندوق های امروزی از نظر ایمنی بسیار پیشرفته هستند. امروزه گاوصندوق ها مجهز به انواع سیستم های ایمنی هستند. کاملا نسوز هستند و با وزن بالایی که دارند به راحتی حمل نمی شوند و این باعث شده که ایمنی گاوصندوق دو چندان شود. در این مقاله بررسی می کنیم که لزوم استفاده از گاوصندوق چیست ؟

به نظر شما چرا تولید کننده های این محصولات پیشنهاد می کنند که همه منازل بهتر است مجهز به یک دستگاه گاوصندوق باشد؟ یا بعضی از این شرکتها پا را فراتر گذاشته و می گویند همه مکانها اعم از اداری، شرکتها، موزه ها، طلا فروشی ها و کلا تمام اماکن باید گاوصندوق داشته باشند.

لزوم استفاده از گاوصندوق تا چه اندازه زیاد است

دلایلی که پیشنهاد می دهیم تا از گاوصندوق استفاده کنید:

امروزه دیگرداشتن محلی امن برای نگهداری اسناد ومدارک وهم چنین وجوه نقد و اشیا قیمتی یکی ازضروریات می باشد; لازم به ذکراست که کارایی گاوصندوق فقط منحصر به جلوگیری ازسرقت نیست; گاوصندوق علاوه برجلوگیری ازسرقت، ازبین رفتن اشیا قیمتی واسناد بهادار شما درمقابله با آتش سوزی ها و بلایای طبیعی مانند سیل، زلزله طوفان های سخت و…جلوگیری می کند.

پس باید علاج واقعه را قبل از وقوع کرد; و پیش از افتادن هر گونه اتفاق ناخوشایندی به فکر چاره بود; زیرا اکنون که همه چیز بر وفق مراد است می توان، باهزینه ناچیزی از تمام این اتفاقات جلوگیری کرد; هرچند که آن هم از نظر ما یک سرمایه گذاری بزرگ است; برای درک بهتراین موضوع تصور کنید برای گرفتن المثنی یک شناسنامه یاکارت ملی که هیچ قیمتی هم ندارد چه مدت زمان باید وقت صرف کنید تا دوباره آن راتهیه کنید.

عزیزان باورکنید این مطالب فقط گوشه ای از تجربیات بیش از۲۰ساله ما، در رابطه باکسانی بود که بعد از وقوع سرقت یا اتفاق افتادن حادثه به فکر تهیه گاوصندوق افتادند; پس بازهم تاکید می کنیم که علاج واقعه را قبل از وقوع باید کرد; البته مطالب دراین رابطه بسیاراست که در فواصل مختلف صحبت خواهیم کرد; از شما عزیزان هم خواهشمندیم که با ارائه نظرات و پیشنهادات خود ما را درخدمت رسانی هرچه بهتر یاری فرمایید.

آرامش کامل را با آرکا تجربه کنید

نگارنده: خانم اکبریان مدیر IT آرکا

پیج اینستاگرام صندوق نسوز آرکا

gavsandogh_arka@

 

مقالات مرتبط

گاوصندوق خارجی

گاوصندوق کره ای

آیا گاوصندوق کره ای بخریم؟ هر آنچه باید در مورد گاوصندوق کره ای بدانید در این مقاله به درخواست کاربران عزیز آرکا پیرو موضوع گاوصندوق

ادامه مطلب »
خزانه سوالبارد

گاوصندوق طبیعت

گاوصندوقی از جنس طبیعت خزانه جهانی بذر سوالبارد (Svalbard Global Seed Vault) از سال 2008 به صورت رسمی افتتاح شده اما شاید تاکنون نامش را

ادامه مطلب »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *