Search
Close this search box.

مقالات مرتبط

دسته بندی ها

نقش گاو صندوق در حوادث طبیعی

نقش گاوصندوق در حوادث طبیعی

حوادث طبیعی همچون آتش سوزی ، سیل ، زلزله و… همیشه در کمین انسان ها هستند. متاسفانه حادثه هیچ وقت خبر نمی کند و در چند لحظه فقط فرصت داریم زندگی خود و اطرافیانمان را نجات دهیم. در واقع باید با مال و اموالمان خداحافظی کنیم. اینجاست که نقش گاوصندق در حوادث طبیعی بسیار پر رنگ جلوه می کند.

در روزهای ابتدایی سال 98 متاسفانه شاهد سیل در اکثر نقاط کشورمان هستیم. مطمئنا آب تمام زندگی کسانی را که توانسته اند جان خود را نجات دهند را با خود شسته و برده است. یا دست کم آسیب جدی به اسباب و وسایل مردم سیل زده وارد شده است. حال تصور کنید در غالب منازل ما ایرانی ها طلا و پول و سکه و حتی اسناد و مدارک شخصی خانواده ها نگه داری می شود. وسایل گران بهایی که پشتوانه مادی هر خانواده هستند اما قطعا توسط سیل از بین رفته اند یا گم شده اند.

چنانچه در آن منازل یک گاو صندوق سنگین و ضد آب وجود داشت که این وسایل از لحاظ مادی ارزشمند در آنها قرار گفته بود چه اتفاقی می افتاد؟ یقینا در این صورت پس از فروکش کردن آب هموطنانمان می توانستند از دارایی مادی خود برای باز سازی زندگی ای که درگیر بلای طبیعی شده استفاده کنند.

صندوق نسوزآرکا درحوادث

صندوق نسوز محمدزاده با نشان تجاری آرکا حدود ربع قرن سابقه درخشان در صنعت گاوصندوق سازی در کشورمان است. از جمله تخصص ها و مهارت های ویژه این شرکت ساخت گاوصندوق های واترپروف یا ضد آب است. در حوادثی مثل سیل که هم اکنون هم میهنانمان با آن دست و پنجه نرم می کنند داشتن این نوع صندوق یک موهبت است. چرا که اسناد و دفاتر و … آسیب نمی بینند. از طرفی آن قدر مستحکم هستند که با جوش و خروش سیل از بین نمی روند و به خوبی از اشیای داخل خود حفاظت می کنند.

انتخاب بهترین گاوصندوق؟

در صورت حادثه ی آتش سوزی نیز گاو صندوق نسوز با کیفیت و مستحکم بهترین گزینه برای محافظت از اموال با ارزش هر مکانی به حساب می آید. لذا پیشنهاد ما این است که نقش گاو صندوق در حوادث طبیعی را جدی بگیرید و البته توصیه اکید ما این است که همیشه نکات ایمنی را جدی بگیرید و همواره تمهیدات لازم را بیاندیشید تا در صورت سفر یا مورد سرقت قرار گرفتن یا هرگونه حوادث و بلایا طبیعی دچار خسران و ضرر و زیان اضافه نشوید.

 

پیج اینستاگرام صندوق نسوز آرکا

gavsandogh_arka@

 

 

مقالات مرتبط

گاوصندوق خارجی

گاوصندوق کره ای

آیا گاوصندوق کره ای بخریم؟ هر آنچه باید در مورد گاوصندوق کره ای بدانید در این مقاله به درخواست کاربران عزیز آرکا پیرو موضوع گاوصندوق

ادامه مطلب »
خزانه سوالبارد

گاوصندوق طبیعت

گاوصندوقی از جنس طبیعت خزانه جهانی بذر سوالبارد (Svalbard Global Seed Vault) از سال 2008 به صورت رسمی افتتاح شده اما شاید تاکنون نامش را

ادامه مطلب »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *