Search
Close this search box.

مقالات مرتبط

دسته بندی ها

بهترین گاو صندوق های ایرانی سال 97


بهترین گاو صندوق های ایران سال 97

در سال 1397 هموطنان عزیزمان گرایش زیادی به خرید گاو صندوق پیدا کردند و فرهنگ استفاده از این محصول بیش از پیش رواج یافت. نه تنها منازل بلکه ادارات و شرکت ها و به خصوص مغازه ها و فروشگاه ها و مکان های تجاری بیشترین متقاضی این کالای امنیتی را تشکیل می دادند. از این رو بهترین گاو صندوق های ایرانی در سال 97 را می توان در بین مدل های خانگی و فروشگاهی و اداری جستجو کرد.

پرفروشترین گاوصندوق خانگی آرکا

گاوصندوق خانگی همواره از پرفروشترین نوع صندوق ها می باشد. در سال حمایت از کالای ایرانی هم این رویه ادامه داشت و صندوق های ضدسرقت بسیار مورد استقبال مردم قرار گرفتند. مهمترین علت این استقبال این بود که شرایط خاص اقتصادی بود.

نوسانات ارز و طلا و سکه باعث شده بود مردم زیادی اقدام به خرید و فروش ارز و طلا می کردند و طبیعتا حجم زیادی از آنها در منازل نگهداری می شد. بنابراین گاوصندوق خانگی ضد سرقت نسوز بهترین گزینه برای تامین امنیت این اشیاء گران بها  بود.

بهترین گاوصندوق های ضد سرقت خانگی را می توان در سبد محصولی گروه تولیدی صندوق نسوز آرکا یافت. در سالی که گذشت صندوق های زیر بسیار مورد استقبال قرار گرفتند و به خانه های هموطنان عزیزمان در سراسر کشور راه یافتند:

گاوصندوق خانگی نسوز آرکا مدل 250MZ

گاوصندوق خانگی سفارشی آرکا مدل 250MZ

گاوصندوق خانگی کوچک آرکا مدل 150/1MZ

پر فروش ترین گاوصندوق های ضد سرقت آرکا

در سال 97 با توجه به آمار تاسف بار افزایش 24 درصدی سرقت ها، نقش موثر یک گاو صندوق ضد سرقت در مکان هایی که پر از پول نقد یا اسناد و مدارک و دفاتر بودند بیش از هر زمانی به چشم می آمد. بنابراین تقاضا و سفارش گاوصندوق مناسب موسسات و ادارات و شرکت ها در این سال بسیار بالا بود.

علاوه بر این بسیاری از فروشگاه ها و مغازه ها نیز متناسب با مکانی که دارند اقدام به سفارش گاو صندوق دلخواه خود نمودند. از جمله می توان به صرافی ها ، سکه فروشی ها ، بنگاه ها و مشاورین املاک و ماشین و… اشاره نمود. مدل های زیر پرفروشترین صندوق های آرکا برای مکان های ذکر شده در سال قبل می باشند که همگی ضد سرقت هستند:

گاوصندوق ویژه طلافروشی ها

در اغلب طلا فروشی ها، جواهر فروشی ها و ساعت فروشی ها از گاوصندوق ویترینی یا زیر ویترینی استفاده می شود. دو مدل صندوق ویترینی زیر در خط تولید آرکا تولید و مونتاژ می گردد:

اما گزینه مناسب تر برای چنین مغازه هایی گاوصندوق های آسانسوری هستند. به طور کلی صندوق آسانسوری متناسب با ابعاد ویترین مغازه و به طور کاملا سفارشی ساخته می شوند. به طور پیش فرض دو مدل بسیار با کیفیت زیر توسط مهندسان شرکت ارکا طراحی و ساخته شده است:

تمامی مدل های ذکر شده از پرفروشترین گاوصندوق های ایرانی بوده و از مدل های نسوز ، ضد سرقت و بسیار ایمن هستند که از نظر کیفیت در سطح بسیار بالایی قرار دارند که با نمونه های خارجی رقابت می کنند. ضمن این که از نظر قیمتی به مراتب ارزان تر از گاو صندوق های خارجی می باشند.

 

پیج اینستاگرام صندوق نسوز آرکا

gavsandogh_arka@

 

مقالات مرتبط

گاوصندوق خارجی

گاوصندوق کره ای

آیا گاوصندوق کره ای بخریم؟ هر آنچه باید در مورد گاوصندوق کره ای بدانید در این مقاله به درخواست کاربران عزیز آرکا پیرو موضوع گاوصندوق

ادامه مطلب »
خزانه سوالبارد

گاوصندوق طبیعت

گاوصندوقی از جنس طبیعت خزانه جهانی بذر سوالبارد (Svalbard Global Seed Vault) از سال 2008 به صورت رسمی افتتاح شده اما شاید تاکنون نامش را

ادامه مطلب »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *