Search
Close this search box.

مقالات مرتبط

دسته بندی ها

گاو صندوق اداری نسوز

گاو صندوق اداری نسوز یکی از نیازهای اساسی هر اداره یا شرکتی است و به نوعی نقطه امن یک اداره می باشد. قراردادها، دسته چک ها و بسیاری از مدارک مهم در هر شرکتی وجود دارد که نباید هرکسی به آنها دسترسی داشته باشد.

علاوه بر این فایل های بایگانی را هم می توان اضافه کرد که در زونکن های متعدد وجود دارد.نگه داری از این زونکن ها در شرایطی که در دسترس نباشند و فضا اشغال نکنند خود مسئله مهمی در مبحث مدیریت هر اداره است.

در واقع گاوصندوق اداری محل ذخیره سازی و نگه داری مدارک مهم و اسناد محرمانه آن اداره و بایگانی زونکن های با اهمیت به حساب می آید.

از طرفی اداره جات و موسسات همواره در خطر سرقت قرار دارند. زیرا اموال با ارزش در شرکت ها کم نیست. مخصوصا در شرکت های معتبر که اسناد محرمانه زیادی وجود دارد.

برای همین است که بسیاری از شرکت ها نگهبان شبانه روزی دارند. اما به وجود نگهبان هم به تنهایی نمی توان تکیه کرد. به همین دلیل تقریبا در تمامی اداره جات، شرکت ها و موسسات یک گاو صندوق موجود است.

در بسیاری از اداره ها که چندین گاوصندوق وجود دارد که هر یک وظیفه نگه داری دسته ای از مدارک را به عهده دارند.

نکته جالب توجه در مورد گاو صندوق های اداری این است که معمولا دیده نمی شوند. یعنی جایی قرار داده می شوند که ارباب رجوع یا حتی بسیاری از پرسنل آنها را نمی بینند.

بهترین محل برای نصب و قرار دادن یک گاوصندوق اداری اتاق حسابداری یا رئیس اداره است. زیرا هر کسی نمی تواند به آن دسترسی داشته باشد.

ویژگی های گاو صندوق اداری نسوز

با توجه به وظیفه خطیری که گاو صندوق های اداری دارند باید خصوصیت هایی نیز داشته باشند. مهم ترین ویژگی این نوع صندوق امنیت بالا و ضد سرقت بودن آن است.

در اینجا به چند نمونه از ویژگی های یگ گاو صندوق اداری اشاره می کنیم:

  1. بزرگ و جادار باشد
  2. حتما باید بتنی باشد
  3. از رمز دیجیتال درجه 1 بهره ببرد
  4. از بهترین رمزهای ضدسرقت بهره ببرد
  5. مجهز به انواع سیستم های ضدسرقت روز باشد
  6. به اندازه کافی سنگین باشد تا به راحتی حمل نشود
  7. چند طبقه و صندوقچه و جا مخفی داشته باشد تا بتوان اسناد را به تفکیک در آن قرار داد

پیج اینستاگرام صندوق نسوز آرکا

gavsandogh_arka@

مقالات مرتبط

گاوصندوق خارجی

گاوصندوق کره ای

آیا گاوصندوق کره ای بخریم؟ هر آنچه باید در مورد گاوصندوق کره ای بدانید در این مقاله به درخواست کاربران عزیز آرکا پیرو موضوع گاوصندوق

ادامه مطلب »
خزانه سوالبارد

گاوصندوق طبیعت

گاوصندوقی از جنس طبیعت خزانه جهانی بذر سوالبارد (Svalbard Global Seed Vault) از سال 2008 به صورت رسمی افتتاح شده اما شاید تاکنون نامش را

ادامه مطلب »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *