Search
Close this search box.

مقالات مرتبط

دسته بندی ها

گاوصندوق جا کلیدی هتل

گاوصندوق جا کلیدی هتل

در این مقاله به اهمیت گاوصندوق جا کلیدی هتل می پردازیم.

علت نیاز به گاوصندوق جا کلیدی در هتل

هنگامی که صحبت از امنیت مسافر به میان می آید ؛ ذهن آدمی به سوی امنیت در جاده ، ماشین ، وسایل ، مدارک ، هتل و این قبیل موارد با اهمیت سوق میخورد.

اما صحبت امروز ما در مورد نگهداری کلید صندوق های امانات هتل ها و مسافرخانه ها ، اتاق هتل ها ، سوییت ها ، مسافرخانه ها و … است. که هر مسافر در بدو ورود به هریک از این اماکن و تحویل اتاق ، کلید محل اقامت مورد نظر خود را هم تحویل می گیرد .

بدیهی است ؛ نگهداری این کلیدها  بسیار مهم می باشد. که حمل آن به هیچ عنوان کار صحیحی نیست چرا که شخص دچار سردرگمی شده و علاوه بر این که امکان سرقت از اتاق و صندوق امانات مختص وی بالا می رود ؛ مسافر باید پاسخگوی مسئولین و خدمه هتل و یا مسافرخانه باشد .

کما این که ؛امروزه صنعت هتل داری همانند تمامی صنعت های دیگر در جهت بروز شدن ، پیشرفت و رضایت مسافران تلاش و رقابت می کنند . زیرا برای هتل داران هم امنیت هتل و مسافران حرف اول را می زند.

بسیاری از مسافران در جست وجوی هتل هایی هستند که امنیت را در اولویت کار خود قرار داده باشند.

امنیت کلید ها

امروزه کلید ها در تامین امنیت هتل ها نقش بسزایی را ایفا می کنند . کلید های جدیدی که هنگام ثبت اطلاعات مسافران و میهمانان کد گذاری می شوند و میهمان با خاطری آسوده به تفریح و امور خود رسیدگی می کند. و کلید صندوق های اماناتی که به جهت نگهداری از وسایل مسافر در اختیار آن ها قرار می گیرد.

اما محافظت از سرقت و یا پیشگیری از گم شدن آن ها دغدغه هر مسافر و هتل داری است . چرا که هر هتل و مسافرخانه ای به فضایی کافی و با امنیت بالا جهت نظم دادن و نگهداری انواع کلید نیاز دارند.

نگهداری از کلید ها

این فضا را می توان با گاوصندوق های جا کلیدی تحقق بخشید . با حضور این گاو صندوق جاکلیدی ، دست هرکسی به این کلید ها نمی رسد و مسافرین هم  با خیال راحت و نداشتن دغدغه از جهت کلید ، اتاق خود و صندوق امانات شخصی می توانند هتل را ترک کنند.

با وجود اینکه تمام اتاق ها مجهز به صندوق هتلی هستند ؛ نگهداری از کلید بر عهده هتل می باشد، که مسافرین به این قبیل هتل ها یی که امنیت بیشتری دارند و به این امر توجه بسیار می کنند توجه چشم گیر تری نشان می دهند.

اکثر هتل ها و مسافرخانه ها از گاوصندوق جا کلیدی و صندوق امانات استفاده می کنند . که این امر از جمله فاکتور های ایمنی بالاست که رعایت می شود .

صندوق جا کلیدی آرکا

صندوق نسوز آرکا ؛ در زمینه تولید گاوصندوق جا کلیدی درجه یک ، با ضمانت ، ایمن و ارایه این محصول به هتل ها ، مسافر خانه ها و سوییت ها طبق شکل ، ابعاد و درجه کیفیت مد نظر خریدار محترم فعالیت می کند.

جهت آشنایی با خدمات آرکا اینجا کلیک کنید.

و برای کسب اطلاعات بیشتر تماس بگیرید و یا به پیج اینستاگرام آرکا مراجعه کنید.

 

 

 

پیج اینستاگرام صندوق نسوز آرکا

 gavsandogh_arka@

تاریخ آخرین به روز رسانی:1399/09/18

مقالات مرتبط

گاوصندوق خارجی

گاوصندوق کره ای

آیا گاوصندوق کره ای بخریم؟ هر آنچه باید در مورد گاوصندوق کره ای بدانید در این مقاله به درخواست کاربران عزیز آرکا پیرو موضوع گاوصندوق

ادامه مطلب »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *