Search
Close this search box.

مقالات مرتبط

دسته بندی ها

گاوصندوق زعفران چه ویژگی هایی دارد

گاوصندوق نسوز ویژه نگهداری زعفران

یکی از محصولات تولید شده در  صندوق نسوز آرکا ( محمدزاده )، گاوصندوق زعفران می باشد.

همان طور که می دانید از این محصول گران بها و ارزشمند، به اسم طلای سرخ نام برده می شود.

چرا که ارزش واقعی زعفران بسیار بالاست. کشور عزیزمان ایران بزرگترین تولید کننده زعفران دنیاست.

خطه خراسان به تنهایی بیش از 90 درصد زعفران جهان را تامین می کند.

بنابراین شرکت گاوصندوق آرکا وظیفه و رسالت خود دیده است تا در این زمینه گام محکمی بردارد.

و برای اولین بار اقدام به تولید گاوصندوقی برای محافظت از این کالای ارزشمند نماید.

تا علاه بر کمک به روستاییان و تولیدکنندگان این عرصه، نقش خود را در عرصه تولید ملی به این شکل هم ایفا نماید.

گاوصندوق ویژه زعفران باید چه ویژگی هایی داشته باشد؟

بزرگ بودن گاوصندوق

گاوصندوق مخصوص زعفران که شرکت آرکا طراحی و تولید کرده است، گاوصندوق ویژه زعفران آرکا مدل 2000 می باشد.

این صندوق در دو طرح دو درب و یک درب ساخته می شود. برای نگهداری زعفران به دلیل سهولت بیشتر در کار، معمولا مدل تک درب آن توصیه می گردد.

این مدل گاو صندوق به دلیل حجم بزرگی که دارد توانایی جا دادن مقدار زیادی زعفران درون خود می باشد.

جادار بودن گاوصندوق زعفران

یکی از مهم ترین نکاتی که برای انبار کردن زعفران مهم است، تعداد طبقات زیاد گاو صندوق زعفران است. به خاطر این که بتوان از فضای داخل صندوق نهایت استفاده را برد. تعداد، ابعاد و شکل طبقات کاملا با سفارش مشتری و خریدار طراحی و تعبیه می شود.

جنس گاو صندوق زعفران

همچنین جنس گاوصندوق هم بسیار مهم است . زیرا زعفران یک محصول غذایی و خوراکی است; به طور مثال به هیچ وجه نمی شود از گاوصندوق سربی برای این موضوع استفاده کرد; زیرا سرب و ترکیبات آن سمی هستند و نباید در تماس مواد خوراکی و غذایی قرار بگیرند.

امنیت گاوصندوق زعفران

امنیت گاو صندوق زعفران بسیار اهمیت دارد; چون زعفران محصولی بسیار گران است; از طرفی سبک بودن آن و قابل بسته  بندی آسان آن، کار سرقت را برای سارقان آسان می کند; پس باید گاو صندوق مناسب و ایمنی برای نگه داری از آنان ساخت که دست سارقین به هیچ وجه به زعفران ها نرسد; به همین دلیل از بهترین رمز های دیجیتال گاو صندوق در ساخت آنها استفاده می شود.

نسوز بودن گاوصندوق زعفران

ضد آتش بودن گاوصندوق نگهداری زعفران اهمیت بسزایی دارد; برای همین گاوصندوق 2000mz آرکا طوری ساخته شده است که توانایی تحمل و مقاومت زیادی در برابر حرارت دارد; این مدل گاو صندوق می تواند 2 ساعت در دمای 1000 درجه سانتی گراد از محتویات موجود داخل خود به خوبی محافظت کند.

تولید گاوصندوق زعفران سفارشی برای شما

باتوجه به نیاز برخی مشتریان، که خواهان گاوصندوق زعفران با ابعاد، اشکال هندسی خاص و یا ویژگی هایی غیر از محصولات موجود در بازار هستند. آرکا مفتخر است؛ هر نوع محصول از جمله گاوصندوق زعفران سفارشی و یا حتی خزانه زعفران را برای همراهان عزیز خود تولید کند. چرا که آرکا همواره از تولید تا نصب در خدمت مشتریان خود می باشد.

برخی عزیزان فعال در زمینه کشت، فروش و توزیع زعفران باتوجه به حجم انبوه محصولی که دارند نیازمند گاوصندوق و حتی فضایی وسیع، ایمن و نسوز می باشند که از طلای سرخ شان نهایت محافظت را داشته باشند.

گاوصندوق زعفران آرکا و خزانه زعفران مجهز به انواع درب خزانه، درب محافظ و درب فرار از جمله محصولاتی است که این شرکت به مشتریان خود که در زمینه زعفران فعالیت می کنند، پیشنهاد می دهد. در ادامه این دو پیشنهاد فوق العاده آرکا را با هم بررسی می کنیم.

گاوصندوق سفارشی زعفران آرکا

در صورتی که به هر دلیلی از نمونه های گاوصندوق زعفران موجود در بازار پسند نکردید؛ شما به راحتی می توانید گاوصندوق زعفران مد نظر خود را با هر سایز و شکل و شمایلی که خواهان آن هستید از آرکا بخواهید. آرکا گاو صندوق زعفران شما را تماما طبق سلیقه شما تولید و عرضه می کند. لازم به ذکر است در صورت نیاز به نصب، این شرکت نیروهای خدمات و نصب مجرب و معتمد شرکت را در اختیار شما می گذارد.

از جمله مواردی که می توانید در سفارش گاوصندوق زعفران آن ها را طبق سلیقه خود انتخاب کنید موارد زیر را می توان نام برد:

  • درجه امنیت گاوصندوق
  • درجه مقاومت گاو صندوق زعفران شما در برابر دما و آتش سوزی
  • نوع و ضخامت ورق
  • نوع و تعداد موتور رمز گاوصندوق زعفران؛ از جمله رمز دیجیتال، رمز مکانیکی، رمز اثرانگشتی و بیومتریک و…
  • شکل هندسی گاوصندوق زعفران
  • ابعاد دلخواه
  • جنس و میزان موادعایق نسوز
  • وزن گاوصندوق زعفران
  • رنگ و طرح بدنه و درب گاوصندوق زعفران

خزانه زعفران آرکا

همواره خزانه ها از جمله محیط های امن و غیرقابل دسترس برای سارقان بوده اند. ورود و دستیابی به این فضای عایق و مقاوم با توجه به تجهیزات و سیستم های امنیتی که دارند، از روش های غیر متعارف، غیر ممکن می باشد.

شما تصور کنید تمامی دیوارها، سقف و حتی کف یک اتاق تماما آرماتور بندی و عایق شده باشد، درب های ورودی آن مجهز به ورق های نسوز و بتن مسلح باشد. آیا شخصی می تواند دیوارها و یا درب آن را تخریب کند و به محتویات داخل اتاق دست پیدا کند؟! البته که در هر موضوعی استثنا وجود دارد؛ در این مورد هم اگر از متریال درجه یک و به روش های نادرست و غیراستاندارد، اتاق تجهیز شود طبیعتا روزی به مشکل برخواهد خورد.

این اتاق ایمن و عایق، خزانه نام دارد که در شرکت آرکا تمامی مراحل تجهیز خزانه توسط مهندسین آرکا صورت می گیرد. درب خزانه و علاوه بر آن درب فرار و درب محافظ برای امنیت بیشتر و مواقع اضطرار تماما در کارخانه آرکا تولید و آماده برای نصب در محل خزانه می شوند.

باتوجه به سابقه طولانی این شرکت که در ساخت تجهیزات ایمنی و احداث خزانه زعفران دارد، مهندسین و نیروهای باتجربه آرکا از تمامی ریزکاری ها و نکاتی که باید در احداث خزانه زعفران رعایت شود، مطلع می باشند و بهترین خروجی کار را به شما تحویل می دهند.

سخن آخر

بهترین کار برای شما این است که برای خرید گاوصندوق ویژه زعفران حتما از مشاوره رایگان متخصصین گروه تولیدی گاوصندوق آرکا استفاده نمایید. فقط کافیست یک بار تماس بگیرید تا تمام اطلاعات تکمیلی را دریافت کنید و با آگاهی کامل اقدام به سفارش گاوصندوق خود کنید.

 

پیج اینستاگرام صندوق نسوز آرکا

gavsandogh_arka@

مقالات مرتبط

گاوصندوق خارجی

گاوصندوق کره ای

آیا گاوصندوق کره ای بخریم؟ هر آنچه باید در مورد گاوصندوق کره ای بدانید در این مقاله به درخواست کاربران عزیز آرکا پیرو موضوع گاوصندوق

ادامه مطلب »
خزانه سوالبارد

گاوصندوق طبیعت

گاوصندوقی از جنس طبیعت خزانه جهانی بذر سوالبارد (Svalbard Global Seed Vault) از سال 2008 به صورت رسمی افتتاح شده اما شاید تاکنون نامش را

ادامه مطلب »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *