Search
Close this search box.

مقالات مرتبط

دسته بندی ها

گاوصندوق مساجد آرکا

پیش از این در همین سایت مقاله ای پیرامون آشنایی با گاوصندوق های مساجد نشر دادیم; همان طور که می دانید کارآیی گاوصندوق مساجد معمولا در جمع آوری کمک ها ، اعانه ها و نذورات مردمی می باشد. بنابراین باید در دسترس مردم باشد. از طرفی برای حفظ ایمنی باید به اندازه کافی سنگین بوده و قابل حمل و نقل و جابجایی هم نباشد.

گاوصندوق مساجد معمولا با ارتفاع مناسب یک متر انتخاب می شود; این صندوق یک گاوصندوق سفارشی به حساب می آید; اما به طور کلی طراحی آن به گونه ای است که حالت قلک دارد; از بالا وطرفین به سفارش مشتری برش کاری می شوند تا هیئتی ها و مستمعین برای ریختن نذورات خود راحت باشند.

سفارش دهنده ها می توانند درخواست کنند تا تولید این محصولات به گونه ای باشد که محتویات داخل گاوصندوق برای عموم قابل مشاهده باشد. این امر با شیشه های ضدبرش تولید می شود و از یک و یا چند طرف، نذورات به راحتی قابل مشاهده است. البته گاهی نیاز است گاوصندوق ها در محوطه قراربگیرند. در این صورت حتما باید گاوصندوق در جای خود ثابت گردد. یا به اصطلاح فیکس شوند.

آشنایی با انواع مدل‌های گاوصندوق مساجد

صندوق نسوز آرکا بیش از بیست سال است که در صنعت تولید گاوصندوق فعال است; سابقه مجموعه آرکا به عنوان تولید کننده داخلی در زمینه تولید گاوصندوق های مساجد نیز درخشان است; از این رو مدل های متعددی از گاوصندوق های آرکا قابلیت سفارشی سازی برای کاربری در مساجد را دارند. در این جا به چند مدل پر فروش اشاره می کنیم:

توصیه ما این است که برای بهترین انتخاب و خرید گاوصندوق مناسب حتما از مشاوره های رایگان پیش از خرید مشاوران آرکا نهایت استفاده را ببرید. فقط کافی است با ما تماس بگیرید یا مراجعه حضوری به دفاتر  فروش و حتی خود کارخانه داشته باشید. و روند ساخت گاوصندوق های آرکا را ببینید تا با اطمینان خاطر بهترین محصول را با توجه به نیازتان تهیه کنید.

آرامش کامل را با آرکا تجربه کنید

نویسنده: منفرد مدیر فروش و بازرگانی آرکا

پیج اینستاگرام صندوق نسوز آرکا

gavsandogh_arka@

مقالات مرتبط

گاوصندوق خارجی

گاوصندوق کره ای

آیا گاوصندوق کره ای بخریم؟ هر آنچه باید در مورد گاوصندوق کره ای بدانید در این مقاله به درخواست کاربران عزیز آرکا پیرو موضوع گاوصندوق

ادامه مطلب »
خزانه سوالبارد

گاوصندوق طبیعت

گاوصندوقی از جنس طبیعت خزانه جهانی بذر سوالبارد (Svalbard Global Seed Vault) از سال 2008 به صورت رسمی افتتاح شده اما شاید تاکنون نامش را

ادامه مطلب »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *