Search
Close this search box.

مقالات مرتبط

دسته بندی ها

شناخت گاوصندوق های خانگی و مزیت آن

شناخت گاوصندوق های خانگی و مزیت های آن

در این مقاله به شناخت گاوصندوق های خانگی می پردازیم .

در گاوصندوق های خانگی تنوع بسیار است و به همین دلیل گزینش و انتخاب صندوق مناسب دشوار می باشد. سوالی که در هنگام خرید گاوصندوق خانگی برای خریدار پیش می آید؛ این است که ” چه صندوقی و با چه ویژگی باید تهیه کنم که از لحاظ امنیت و کیفیت عالی باشد؟ “

تهیه گاوصندوق خانگی مناسب

برای تهیه گاوصندوق منزل ، شما کاربر عزیز باید نیاز خود را بطور دقیق بدانید ، همچنین آینده خود را هم مد نظر بگیرید ، چرا که  شاید شما در آینده  به صندوقی بزرگ تر و یا ابعاد و ویژگی های خاصی نیاز داشته باشید .

همانطور که گاوصندوق کالایی عمری است و تنها یکبار آن را تهیه می کنید باید جنسی مرغوب ، با در نظر گرفتن نیاز امروز و آینده خود تهیه شود . 

گاوصندوق خانگی مناسب طلا ، ارز و …

برای مثال ؛ اگر شما می خواهید سکه ، پول ، دلار و طلا نگهداری کنید ، باید گاوصندوقی با وزن زیاد ، نسوز و مجهز به سیستم های ایمنی بالا همانند سیستم ضد سرقت و مجهز بودن به انواع رمز درجه یک تهیه کنید .

گاوصندوق خانگی مناسب برای پوشه ، مدارک و …

برخی از مشتریان مدارک ، پوشه و زونکن زیادی دارند در نتیجه به فضای زیاد نیاز دارند .

که صندوق مناسب برای این نیاز ، علاوه بر ویژگی هایی نظیر : نسوز بودن ، سنگین بودن ، سیستم ایمنی بالا و رمز مناسب نیاز به فضای بیشتر دارد . در جهت افزایش فضای گاوصندوق ، باید ارتفاع آن را افزایش داد و با تعبیه تعدادی طبقه ، فضاهای تفکیک شده ای را خلق کرد.

گاوصندوقی که برای مدارک ، پوشه و این قبیل وسایل تهیه می شود ، طبیعتا به ویژگی نسوز بودن آن باید اهمیت بیش تری اختصاص داد .

اما این موضوع به تنهایی کافی نیست ، جدا از مقاومت دمایی بالای صندوق ، درب گاوصندوق هم نباید به راحتی باز شود و یا بتوان به راحتی آن را حمل کرد .

گاو صندوق خانگی کوچک

عده ای ، برای داشتن گاو صندوق در منزل خود فضای کافی ندارند و نمی توانند صندوقی با وزن زیاد تهیه کنند . برای این مشکل هم تولید کنندگان چاره ای اندیشیده اند ؛ با تولید گاوصندوق های کوچک ، نسوز ، با رعایت و استفاده از سیستم های ایمنی ، کیفیت مرغوب و گارانتی خاطر خریدار را آسوده کرده اند .

همچنین جهت از بین بردن ویژگی ” قابلیت حمل آسان ” با ثابت کردن صندوق توسط پیچ رول بولت به زمین و دیوار ، امکان حمل آسان گاوصندوق توسط سارق از بین می رود.

گاوصندوق خانگی دو کاربره

برخی عزیزان می خواهند گاوصندوقی داشته باشتند که همزمان دو کاربر مجزا بتوانند از آن استفاده کنند .

این خواسته با گاوصندوق های دو طبقه محقق می شود . گاوصندوق های دو طبقه ، دارای طبقاتی مجزا است که هر طبقه از آن مختص شخصی است ؛ یعنی کاربر دیگر دسترسی به طبقه دیگر را ندارد .

بدیهی است هر دو طبقه با نصب رمز و اجرای نکات ایمنی ، از امنیت و کیفیت  یکسان و بالایی بر خوردار هستند و اینگونه نیست که طبقه ای از طبقه ی دیگر ایمن تر باشد.

نتیجه گیری

گاو صندوق های خانگی تنوع زیادی دارند و هرکس با توجه به نیاز خود می تواند گاوصندوقی مناسب انتخاب و تهیه کند .

صندوق ها بسته به نظر مشتری می تواند طراحی داخلی و خارجی خاصی داشته باشد . این امر در مورد موتور رمز ، رنگ و یا حتی درجه سیستم ایمنی هم صدق می کند .

این سیستم های ایمنی می توانند سیستم ضد سرقت ، سیستم هشیار ، آژیر و یا حتی تعبیه دوربین مخفی در صندوق باشد.

و درنهایت با ثابت کردن گاوصندوق به دیوار و زمین امنیت را به بالا ترین حد رساند .

 

 

پیج اینستاگرام صندوق نسوز آرکا

 gavsandogh_arka@

مقالات مرتبط

گاوصندوق خارجی

گاوصندوق کره ای

آیا گاوصندوق کره ای بخریم؟ هر آنچه باید در مورد گاوصندوق کره ای بدانید در این مقاله به درخواست کاربران عزیز آرکا پیرو موضوع گاوصندوق

ادامه مطلب »
خزانه سوالبارد

گاوصندوق طبیعت

گاوصندوقی از جنس طبیعت خزانه جهانی بذر سوالبارد (Svalbard Global Seed Vault) از سال 2008 به صورت رسمی افتتاح شده اما شاید تاکنون نامش را

ادامه مطلب »

یک پاسخ

  1. سلام خیلی ممنون بابت این مقاله مفید درمورد خرید گاوصندوق خانگی بسیار کاربردی بود.تشکر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *