Search
Close this search box.

مقالات مرتبط

دسته بندی ها

گاوصندوق چرخدار پیشرفته

گاوصندوق چرخدار فوق پیشرفته

آیا می دانید گاوصندوق چرخدار فوق پیشرفته چه گاوصندوقی است؟ این گاوصندوق ها دارای چرخ هایی در کف گاوصندوق هستند که به نسبت بزرگی و کوچکی گاوصندوق ، چرخ ها نیز بزرگ یا کوچک هستند. این گاوصندوق بر دو نوع ساخته می شود:

  • گاوصندوق مکانیکی چرخدار
  • گاوصندوق هوشمند چرخدار

گاوصندوق مکانیکی چرخدار

این نوع گاوصندوق سیستمی کاملا مکانیکی دارد. با آزاد کردن یک ضامن که داخل گاوصندوق است چرخ ها به سبک چرخ های هواپیما باز می شود و گاوصندوق بر روی چرخ ها سوار می شود. شما می توانید با یک فرمان فلزی که هنگام کشیدن ضامن آزاد شده گاوصندوق را هدایت کنید و به هر سمتی که بخواهید انتقال دهید.

این عمل را فقط صاحب گاوصندوق می تواند انجام دهد. چون ضامن چرخ ها در داخل گاوصندوق تعبیه شده اند. یعنی هیچ فرد دیگری غیر از مالک گاوصندوق که رمز و کلید گاوصندوق را دارد به آن دسترسی ندارد. همچنین در تمام جهات گاوصندوق میکرو سوئیچ نصب شده که اگر چیزی در سر راه آن وجود داشته باشد از حرکت می ایستد. در این شرایط  گاوصندوق دیگر حرکت نمی کند تا آن مشکل را از سر راهش بردارید.

گاوصندوق هوشمند چرخدار

این نوع گاوصندوق کاملا پیشرفته است; یعنی این امکان را دارد که با ریموت و کنترل از راه دور هدایت شود; باید ابتدا درب گاوصندوق باز شود; سپس ضامن چرخ ها کشیده شود تا چرخ ها باز شوند; و بعد از آن هدایت صورت بگیرد; البته یک تفاوت با مدل مکانیکی دارد و آن این است که صاحب گاوصندوق قبل از کشیدن ضامن باید کد رمز باز شدن چرخ ها را به صفحه دیجیتال آن بدهد تا فرمان باز شدن چرخ ها را صادر کند. در غیر این صورت چرخ ها باز نمی شود.

کد باز کردن چرخ ها نباید از شش رقم کمتر باشد; همچنین نباید از بیست و چهار رقم بیشتر باشد; هنگامی که چرخ ها باز شد هدایت آن از طریق سیستم امکان پذیر است; موتور هدایت شونده که بسیار کوچک است در بتن کف گاوصندوق گذاشته شده است و برق آن از طریق فشار وزن گاوصندوق و نیروی جاذبه زمین تامین می شود. بنابراین تحت هیچ شرایطی از کار نمی افتد و کسی نمی تواند این سیستم را از مدار خارج کند.

مشخصه بارز گاوصندوق چرخدار فوق پیشرفته این است که در تمام جهات گاوصندوق چشم الکترونیکی تعبیه شده است. تا اگر چیزی در سر راه آن باشد به صورت کاملا خودکار از حرکت بایستد. و به شما آن شی یا هر چه که سر راهش وجود دارد را نشان دهد. گاوصندوق آرکا از دو دهه پیش تا کنون همواره در صنعت گاوصندوق های نسوز پیشرو بوده و مدرن ترین گاوصندوق های روز دنیا رو به صورت سفارشی تولید می کند.

آرامش کامل را با آرکا بررسی کنید

پیج اینستاگرام صندوق نسوز آرکا

gavsandogh_arka@

مقالات مرتبط

گاوصندوق خارجی

گاوصندوق کره ای

آیا گاوصندوق کره ای بخریم؟ هر آنچه باید در مورد گاوصندوق کره ای بدانید در این مقاله به درخواست کاربران عزیز آرکا پیرو موضوع گاوصندوق

ادامه مطلب »
خزانه سوالبارد

گاوصندوق طبیعت

گاوصندوقی از جنس طبیعت خزانه جهانی بذر سوالبارد (Svalbard Global Seed Vault) از سال 2008 به صورت رسمی افتتاح شده اما شاید تاکنون نامش را

ادامه مطلب »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *