Search
Close this search box.

مقالات مرتبط

دسته بندی ها

دستگیره گاوصندوق آرکا

بهترین نوع دستگیره  برای یک گاو صندوق ایمن کدام است

یکی از سوالاتی که برای خریداران محترم پیش می آید این است که بهترین نوع دستگیره گاوصندوق چه نوع دستگیره ای است؟ از آنجا که دستگیره ها روی درب گاوصندوق نصب می شوند و نقش حیاتی در امنیت و زیبایی گاوصندوق دارند، در این مقاله به اختصار درباره آنها توضیح می دهیم. چهار نوع دستگیره در گاوصندوق وجود دارد:

  • دستگیره های سه پر
  • دستگیره های دو پر
  • دستگیره های تک پر
  • دستگیره های گرد

در اینجا تک تک این مدل ها را بررسی می کنیم.

دستگیره های سه پر

دستگیره هایی هستند که از 3 میله فولادی تشکیل شده اند و در اندازه و شکل های مختلفی تولید می شوند که بستگی به اندازه  درب گاوصندوق ( کوچک و بزرگ ) دارد. گاوصندوق های کوچک دستگیره سه پر کوچک دارند و متناسب با ابعاد گاو صندوق دستگیره ها نیز بزرگ می شوند. یعنی گاوصندوق ها که بزرگ تر می شوند دستگیره های سه پر آنها نیز بزرگ تر می شوند.

دستگیره های دو پر

این نوع دستگیره از دو میله فولادی تشکیل شده است; این دستگیره ها نیز در اندازه و ابعاد مختلف تولید می شود که برای گاو صندوق های کوچک مانند مدل 300 و 500 و 600 و 700 طرح MS قابل استفاده است.

دستگیره های تک پر

این نوع دستگیره از یک میله فولادی تشکیل شده است; برای گاو صندوق های خیلی کوچک مانند مدل های 100 و 150 و 250 و 350 کاربرد دارد. لازم به ذکر است که این نوع دستگیره از امنیت بالایی برخور دار نیست.

دستگیره های گرد

دستگیره های گرد در طرح ها و مدل های مختلفی تولید می شود; بهترین دستگیره برای گاوصندوق های کوچک همین نوع دستگیره می باشد. این مدل از امنیت بسیار چشمگیری برخوردار است. این دستگیره برای گاو صندوق های طرح MZ که بهترین نوع گاو صندوق می باشند تعبیه شده است.

پیشنهاد شرکت آرکا به خریداران محترم  استفاده از دستگیره های گرد است; زیرا به دلیل گرد بودن امکان استفاده سارقین را از میلگرد برای اهرم کردن و شکستن یا باز کردن ساقط می کند. به همین دلیل است که امنیت بسیار بالایی دارد .

رسالت شرکت آرکا همواره ارتقاء سطح آرامش جامعه است; و با این هدف در جهت امنیت و آرامش کامل کشور قدم بر می دارد; و در همین راستا از بروزترین و پیشرفته ترین تکنولوژی ها برای تولید گاو صندوق استفاده می کند.

پیج اینستاگرام صندوق نسوز آرکا

gavsandogh_arka@

 

مقالات مرتبط

گاوصندوق خارجی

گاوصندوق کره ای

آیا گاوصندوق کره ای بخریم؟ هر آنچه باید در مورد گاوصندوق کره ای بدانید در این مقاله به درخواست کاربران عزیز آرکا پیرو موضوع گاوصندوق

ادامه مطلب »
خزانه سوالبارد

گاوصندوق طبیعت

گاوصندوقی از جنس طبیعت خزانه جهانی بذر سوالبارد (Svalbard Global Seed Vault) از سال 2008 به صورت رسمی افتتاح شده اما شاید تاکنون نامش را

ادامه مطلب »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *