Search
Close this search box.

مقالات مرتبط

دسته بندی ها

چه گاو صندوقی بخرم

چه گاو صندوقی بخرم

حتما تا به حال از خود پرسیده اید که چه گاو صندوقی بخرم ؟ برای استفاده در منزل چه گاو صندوقی بخرم ؟ چه گاوصندوقی برای شرکتم مناسب تر است ؟ برای فروشگاه یا مغازه ام چه گاوصندوقی مناسب شرایط من است ؟ در اداره ، هتل و … چه گاوصندوقی تهیه کنم ؟ دقت کنید برای خرید گاوصندوق از مارک ها و برندهای متفرقه که هیچ اطلاعی در ارتباط با کیفیت آن ندارید خرید نکنید. چرا که پشیمان می شوید.

گاوصندوق کالایی نیست که آن را دست کم بگیرید; شما برای نگه داری و محافظت از اسناد و طلا و پول و هرچیزی که اهمیت آن بالا باشد اقدام به خرید گاوصندوق می کنید; در حقیقت نداشتن گاوصندوق کم خطرتر از آن است که گاوصندوق غیر ایمن یا گاوصندوق ارزان بخرید; هیچ گاه کیفیت را فدای قیمت نکنید; مخصوصا در خرید گاوصندوق هرگز این اشتباه را نکنید.

توصیه های مفید برای خرید گاوصندوق

اولین توصیه ما این است صندوق هایی که رمز دیجیتال دارند را برای خرید انتخاب کنید; چرا که رمز دیجیتال به شما این امکان را می دهد تا به راحتی و بدون نگرانی درب صندوق را باز و بسته کنید. ضمن این که دغدغه حمل کلیدها را هم ندارید. فقط باید چند شماره که رمز دیجیتال گاوصندوق شما می باشد را حفظ و ازبر کنید و تنها شما از آنها مطلع هستید.

گاوصندوق هایی خرید کنید که دارای بتن مسلح باشد; تا به راحتی سوراخ و باز نشود; نسوز باشد تا ورق برش داده نشود وامکان دسترسی به اشیاء فراهم نشود; ​آتش اولویت اول اکثر خریداران است; طبق گفته ی گرگ بنسیب (greg bonsib) در یک دوره متوسط در طول عمر، یک چهارم هر خانوار آن چنان  آتشی را تجربه می کنند که نیاز به تماس با آتش نشانی پیدا می کنند.

​برای گاوصندوق های خانگی 30 دقیقه محافظت در برابر حرارت رایج ترین زمان ممکن است; البته می توانید صندوق هایی که تا 1 الی 2 ساعت در مقابل آتش مقاومت می کنند را با قیمت های بیشتر تهیه کنید. اما به طور معمول 30 دقیقه می تواند کافی باشد. آتش تمایل به جابجایی در خانه دارد، بنابراین 20 دقیقه برای یک اتاق به طور میانگین مناسب است.

آرامش کامل را با آرکا تجربه کنید

پیج اینستاگرام صندوق نسوز آرکا

gavsandogh_arka@

 

مقالات مرتبط

گاوصندوق خارجی

گاوصندوق کره ای

آیا گاوصندوق کره ای بخریم؟ هر آنچه باید در مورد گاوصندوق کره ای بدانید در این مقاله به درخواست کاربران عزیز آرکا پیرو موضوع گاوصندوق

ادامه مطلب »
خزانه سوالبارد

گاوصندوق طبیعت

گاوصندوقی از جنس طبیعت خزانه جهانی بذر سوالبارد (Svalbard Global Seed Vault) از سال 2008 به صورت رسمی افتتاح شده اما شاید تاکنون نامش را

ادامه مطلب »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *