Search
Close this search box.

مقالات مرتبط

دسته بندی ها

گاو صندوق دیجیتالی ویژه شرکت ها

در اکثر موسسات و شرکت ها گاو صندوق یکی از ملزومات اساسی محسوب می شود. زیرا اسناد و مدارک و دفاتر مهمترین و ارزشمندترین وسایل و اشیاء موجود در این قبیل مکان ها هستند. بنابراین هر گاو صندوقی نیز به درد چنین اماکنی نمی خورد. عموما از گاو صندوق دیجیتالی نسوز برای این چنین کاربردهای استفاده می شود.

انواع گاو صندوق دیجیتال مناسب برای شرکت ها

همان طور که از اسم آن هم پیداست این نوع صندوق دارای دو ویژگی خاص است که باید در هنگام ساخت آن در کارخانه سازنده رعایت شود:

  • نسوز بودن
  • مجهز بودن به رمز دیجیتال

گاو صندوق نسوز اداری

ویژگی نخست آنها نسوز بودن است. در ادارات دولتی و حتی شرکت های خصوصی و نیمه خصوصی بیشترین چیزی که پیدا می شود کاغذ است زیرا همه چیز از طریق مکاتبات مکتوب انجام می شود. بنابراین در صورت وقوع هر گونه حادثه مثل آتش سوزی یا زلزله یا سیل به راحتی تمام مدارک آن موسسه نابود می شود.

بنابراین نیاز به یک صندوق نسوز در هر اداره ای احساس می شود. ساخت گاوصندوق نسوز توسط پر شدن دیواره های داخلی و خارجی آن از بتن مسلح امکان پذیر است. لذا وزن گاو صندوق نسوز باید بسیار سنگین باشد.

در صورت سبک وزن بودن پر واضح است که به جای بتن از گچ و مصالح مشابه استفاده شده است.

گاو صندوق دیجیتالی و گاو صندوق ضد سرقت اداری

ویژگی بارز دوم هر گاوصندوق اداری این است که تا حد امکان امن و ضد سرقت باشند. همان طور که می دانید ادارات و شرکت ها غالبا تا ساعت کار اداری و قانون کار یا کمی بیشتر از آن باز هستند.

بنابراین ساعات نسبتا زیادی از شبانه روز به انضمام روزهای تعطیل این گونه مکان ها خالی از کارکنان است. بنابراین وقت کافی برای سارقان وجود دارد.

کمترین امکاناتی که یک گاوصندوق ضدسرقت باید داشته باشد این است که درب آن به راحتی برای سارقین باز نشود. این جاست که نقش رمز دیجیتال گاوصندوق به خوبی درک می شود.

رمزهای دیجیتالی بسیار ایمن هستند زیرا فقط با کد دستوری یا رمزی که در اختیار صاحب گاوصندوق است باز می شوند. با آزمون و خطا هم نمی توان رمز آن را به دست آورد زیرا چنان چه دزد بخواهد این کار را بکند تنها بعد از 2 مرتبه اشتباه زدن رمز یا کد دستوری، رمز دیجیتال خود به خود قفل می شود.

این موضوع باعث می شود امنیت گاو صندوق بسیار بالاتر رفته و عملا تا حد زیادی غیر قابل سرقت گردد.

درباره ویژگی های رمز دیجیتال گاوصندوق مقاله ای تحت عنوان چرا خرید گاوصندوق دیجیتال بهتر از بقیه گاوصندوق هاست در همین وبسایت برای علاقه مندان و خریداران گاوصندوق منتشر نموده ایم که پیشنهاد می کنیم قبل از خرید حتما آن را مطالعه فرمایید. ویژگی های شاخص دیگری نیز وجود دارد که یک گاو صندوق اداری باید حتما آنها را داشته باشد. جهت آشنایی بیشتر با این ویژگی ها اینجا کلیک کنید.

مجموعه صنعتی صندوق نسوز آرکا ( محمدزاده ) دارای بیش از 20 سال سابقه درخشان در زمینه ی طراحی و تولید انواع گاو صندوق نسوز و غیر نسوز در ایران می باشد. از جمله محصولات تولیدی این واحد صنعتی، گاو صندوق های دیجیتالی نسوز ویژه ادارات و شرکت ها و موسسه ها می باشد. در این جا به ذکر نام چند نمونه ازاین صندوق ها می پردازیم:

تمامی محصولات بالا صندوق نسوز می باشند. همچنین علاوه بر رمز دیجیتال می توان آنها را به سیستم پیامکی هوشمند تحت عنوان سیستم هوشیار یا ردیاب gps مجهز یا هر گونه سیستم حفاظتی دیگر متناسب با میل و سلیقه مشتری تجهیز نمود. همچنین با به روز رسانی کردن رمز دیجیتال هم می توان آن را به گاوصندوق دیجیتال اثرانگشتی تبدیل نمود.

اکیدا و قویا پیشنهاد می کنیم در صورتی که می خواهید یک گاو صندوق ضد سرقت امن و بسیار پیشرفته داشته باشید حتما با مشاورین صندوق نسوز آرکا تماس بگیرید و علاوه بر استفاده از طرح مشاوره رایگان پیش از خرید، تک تک امتیازات و آپشن های صندوق خود را حتی قبل از اینکه برای ساخت وارد خط تولید شود انتخاب کنید.

 

پیج اینستاگرام صندوق نسوز آرکا

gavsandogh_arka@

مقالات مرتبط

گاوصندوق خارجی

گاوصندوق کره ای

آیا گاوصندوق کره ای بخریم؟ هر آنچه باید در مورد گاوصندوق کره ای بدانید در این مقاله به درخواست کاربران عزیز آرکا پیرو موضوع گاوصندوق

ادامه مطلب »
خزانه سوالبارد

گاوصندوق طبیعت

گاوصندوقی از جنس طبیعت خزانه جهانی بذر سوالبارد (Svalbard Global Seed Vault) از سال 2008 به صورت رسمی افتتاح شده اما شاید تاکنون نامش را

ادامه مطلب »

۳ پاسخ

  1. سلام. مطالب خیلی خوب و جالبند. نحوه نصب رمز دیجیتال رو گاوصندوق های بزرگ قدیمی چگونه است. لطفا راهنمایی بفرمایید

    1. درود و سپاس
      به روز رسانی گاوصندوق های قدیمی و مجهز کردن آنها به رمزهای دیجیتال و اثر انگشتی یک کار حرفه ای است که توسط تکنسین های آرکا انجام میپذیرد.
      نیاز به سوراخکاری روی درب با استفاه از تجهیزات و تخصص دارد. در صورتی که تمایل به بروز رسانی دارید حتما با مشاوران ما به صورت تلفنی یا حضوری مشورت کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *