نحوه فروش گاوصندوق به انواع مشتریان

نحوه فروش گاوصندوق به چهار تیپ شخصیتی مختلف

از آنجا که امنیت دومین نیاز اساسی بشر است، می توان گفت برای هر مکان یک دستگاه گاو صندوق نیاز است و به نوعی جزء وسایل ضروری زندگی و کار به حساب می آید. بنابراین هر چهار تیپ شخصیتی معروف در علم روانشناسی به نوعی مشتری گاوصندوق هستند. پس شناخت خصوصیات شخصیتی انها برای هر فروشنده ای ضروری می باشد. چهار تیپ شخصیتی معروفی که در زمان فروش گاوصندوق با آنها سر و کار دارید:

  • مدعی
  • سازگار
  • برونگرا
  • تحلیل گر

گروه اول مدعی

این اشخاص بیشتر اطلاعات کامل و بسیار دقیق را می خواهند. بیشتر خودشان تصمیم گیری می کنند. به خودشان متکی هستند و دوست دارند تمام کارها سریع انجام شود. برای وقتشان هم بسیار اهمیت قائلند. تصمیماتشان را قاطعانه می گیرند. بنابراین یک گاو صندوق بی عیب و نقص می تواند نظر آنها را به خوبی جلب کند.

نحوه فروش گاوصندوق به این اشخاص

باید اطلاعات تان کامل باشد. و تاثیر خوبی روی انها بگذارید. انها بیشتر تمایل دارند هر چه سریع تر نکته های اصلی گفته شود. انها گیرایی بالایی داشته و از توضیحات تکراری خوششان نمی آید. این اشخاص به برتر بودن محصولی که می خواهند خریداری کنند بسیار اهمیت می دهند. این افراد دوست دارند از شما این عبارتها را بشنوند. بهترین و منحصر به فرد”سریع”قدرتمند”

گروه دوم سازگار

این تیپ شخصیت بسیار دوست داشتنی است. و به صداقت و اعتماد ارزش می نهند. افراد سازگار بیشترین تعامل را با سایرین دارند. بنابریان ارتباط خوبی هم با فرشنده گاوصندوق برقرار خواهند کرد. آنها به دنبال بر قراری روابط صمیمانه هستند. و از درگیری پرهیز می کنند و زمان خرید منافع هر دو طرف را در نظر می گیرند.

نحوه فروش گاوصندوق به این دسته

با این افراد در اولین قدم برقراری ارتباط مهمترین هدف است. و بعد باید توضیح دهید که خرید این محصول چه منافعی برای شما دارد. مثل یک کارشناس عمل کنید. و اطلاعات محصول را قدم به قدم توضیح دهید. بهتر است گزینه های مختلف رابه انها معرفی نکنید. دقیقا محصولی که مناسب هست معرفی شود تا به راحتی انتخاب داشته باشند.

مشتریان راضی خیلی خوب می توانند روی نظر مثبت آنها تاثیر بگزارند. این افراد دوست دارند از شما این عبارتها را بشنوند. محبوب”قابل اتکاء”تضمین شده”اثبات شده “ایمنی و امنیت. گاوصندوقی برای این افراد مناسب است که در عمل نتیجه و کارکرد خود را ثابت کرده باشد. به همین دلیل مدل های پر فروش بیشتر مورد استقبال آنها قرار می گیرد.

گروه سوم برونگرا

این افراد مثل افراد سازگار هستند; یعنی مشتریان راضی قبلی خیلی خوب می توانند روی نظرشان تاثیر بگزارند; البته بسیار خلاق و با انگیزه اند.و به قابلیتهای ذاتی خود افتخار می کنند. زنان و مردان برونگرا به صورت ذاتی اعتماد به نفس بالایی دارند. آنها پر حرارت و پر انرژی بوده و سریع به مرحله تصمیم گیری می رسند.

نحوه فروش گاو صندوق به این افراد

با اینکه این افراد ماهیت پر انگیزه ای دارند اما زود هم خسته و کسل می شوند; از توضیحات و جزئیات پرهیز کنید; در عوض محصولاتی را معرفی کنید که از هر لحاظ ایمنی و کامل باشد; با آنها ارتباط بر قرار کنید. انها می توانند جزء مشتریان دائم شرکت باشند. این افراد مایلند این عبارتها را بشنوند .راحت” سرگرم کننده” ارزان و بدون مشکل. بیشتر سعی کنید با خود این افراد ارتباط صمیمانه ای برقرا کنید تا اینکه بخواهید از جزئیات گاوصندوق برایشان بگویید.

گروه چهارم تحلیلگر

این افراد قبل از اینکه وارد شوند تقریبا همه چیز را در مورد آن شرکت می دانند; پس باید آماده باشید; آنها انبوه سوال با جزئیات برایتان در نظر دارند; این افرا بسیار محاسبه گر هستند. فرآیند تصمیم گیری آنها به شدت به تحقیق و آزمایش هایی که انجام می دهند بستگی دارد. آنها بر ارقام واقعی تصمیم می گیرند. و در خرید اصلا با احساسات کار ندارند.

نحوه فروش گاو صندوق به این افراد

این افراد قبل از خرید گاوصندوق خود تحقیقات انجام داده اند; پس نیازی نیست زیاد به نکات جزئی محصول بپردازید; تنها توضیحات مهم را بدهید; آنها زمانی تصمیم به خرید محصولی می گیرند که تمام داده ها ی لازم را مرور و خلاصه کرده باشند. شما بسیار باید صبور باشید و اگر توضیحات بیشتری خواستند در اختیارشان بگذارید. این افراد مایلند این عبارت ها را بشنوند. تحقیق “مدرک و نتایج”داده و درصد. ذهن آنها را درگیر کنید تا در مورد گاو صندوق تان فکر کنند و به تجزیه و تحلیل محصولتان بپردازند.

با شناخت بیشتر شخصیت مشتری گاوصندوق و طرح های پیشنهادی درست و همچنین متناسب سازی با هر شخصیت شما با تلاش و تمرکز با صرف زمان کمتر می توانید نتیجه بهتر و زود بازده سرمایه بیشتر داشته باشید. علاوه بر شناخت بیشتر از مشتریان مهمترین نکته کیفیت گاوصندوق تولیدی است. یقینا یک گاوصندوق با کیفیت عالی نظر هر مشتری با هر نوع شخصیتی را به خود جلب می کند. گروه تولیدی صندوق نسوز محمدزاده با نام تجاری آرکا با بیش از 2 سال سابقه درخشان در زمینه ساخت و فروش گاو صندوق اولویت و هدف خود را جذب و جلب مشتری از طریق کیفیت بالای محصولات و خدمات خود تعریف کرده است.

آرامش کامل را با آرکا تجربه کنید

نگارنده : زرین فر مدیر فروش آرکا

نحوه فروش گاوصندوق به انواع مشتریان
(3) رای، امتیاز:5
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *