Search
Close this search box.

مقالات مرتبط

دسته بندی ها

آیا میدانید گاوصندوق های فوق پیشرفته چگونه جا به جا و حمل می شودند؟

حمل گاوصندوق فوق پیشرفته

گاوصندوق ها برای جا به جا شدن به ابزار و افراد متخصصی نیاز دارد اما آیا میدانید گاوصندوق های فوق پیشرفته چگونه جا به جا و حمل می شودند؟

این گاوصندوق ها دارای چرخ هایی در کف گاوصندوق هستند که به نسبت بزرگی وکوچکی گاوصندوق چرخها بزرگ وکوچک دارد و بر دو نوع است


1- مکانیکی: که این مدل سیستم کاملا مکانیکی دارد و با آزاد کردن یک ضامن که داخل گاوصندوق می باشد چرخها به سبک چرخهای هواپیما باز می شود و گاوصندوق برروی چرخها سوار می شود وشما می توانید با یک فرمان فلزی که هنگام کشیدن ضامن آزاد شده  گاوصندوق را هدایت کنید وبه هرسمتی که بخواهید  گاوصندوق را انتقال دهید و این عمل را فقط صاحب گاوصندوق می تواند انجام دهد چون ضامن چرخها در داخل گاوصندوق تعبیه شده است و هیچ فرد دیگری غیر از مالک گاوصندوق که رمز و کلید گاوصندوق رادارد دسترسی به آن راندارد و همچنین درتمام جهات گاوصندوق که هدایت توسط چرخها صورت می گیرد میکرو سوئیچ نصب شده که اگر چیزی در سر راه آن وجود داشته باشد از حرکت می ایستد و دیگر حرکت نمی کند تا آن مشکل را از سرراهش بردارید تا گاوصندوق به حرکت ادامه دهد و به محل مورد نظری که برای گاوصندوق در نظر گرفته اید برود.

2-هوشیار : این نوع کاملا پیشرفته وبا استاندارهای جهانی می باشد و این امکان وجود دارد که با ریموت و کنترل از راه دور هدایت می شود البته باید قبل از این کار درب گاوصندوق باز شود و ضامن چرخها کشیده شود تا چرخها باز شود وبعداز آن هدایت صورت بگیرد البته یک تفاوت با مدل مکانیکی دارد و آن این است که صاحب گاوصندوق قبل از کشیدن ضامن باید کد رمز باز شدن چرخها را به صفحه دیجیتال آن بدهد تا فرمان باز شدن چرخها را صادر کند و گر نه چرخها باز نمی شود و کد بازکردن چرخها نباید از شش رقم کمتر باشد و همچنین نباید ازبیست و چهار رقم بیشتر باشد و هنگامی که چرخها باز شد هدایت آن از طریق سیستم امکان پذیر است و موتور هدایت شونده که بسیار کوچک است در بتن کف گاوصندوق گذاشته شده است و برق آن از طریق فشار گاوصندوق ونیروی جاذبه زمین تامین می شود وتحت هیچ شرایطی از کار نمی افتد وکسی نمی تواند این سیستم را از مدار خارج کند ویک نکته دیگر این است که در تمام جهات گاوصندوق چشم الکترونیکی تعبیه شده که اگر چیزی در سر راه آن باشد بصورت کاملا خودکار از حرکت می ایستد و به شما آن  شی یا هر چه که سر راه آن وجود دارد را نشان می دهد تا آن را از سر راه گاوصندوق بردارید .
گاوصندوق آرکا از دو دهه پیش تا کنون همواره در صنعت گاوصندوق های نسوز پیشرو بوده و مدرن ترین گاوصندوق های روز دنیا رو به صورت سفارشی تولید می کند.

فروشگاه اینترنتی گاوصندوق آرکا

گاوصندوق آرکا مجموعه تولیدی انواع گاوصندوق، گاوصندوق دیجیتال، درب های نسوز و سیستم‌های ضد سرقت که بیش از دو دهه سابقه در زمینه طراحی و تولید گاوصندوق‌های نسوز دارد. محصولات این شرکت در اندازه‌های متفاوت و کاربری‌های گوناگون از گاو صندوق خانگی تا اداری را در بر می‌گیرد. به دست آوردن گواهینامه‌های متعدد برای کیفیت و ماندگاری و ایمنی صندوق نسوز آرکا، اعتبار ویژه‌ای به تولیدات این شرکت ایرانی بخشیده است. شما می توانید تمامی گاو صندوق های آرکا را با دو سال گارانتی و خدمات پس از فروش مادام العمر آرکا و با تخفیف ویژه بصورت اینترنتی خریداری کنید.

پیج اینستاگرام صندوق نسوز آرکا

gavsandogh_arka@

 

مقالات مرتبط

گاوصندوق خارجی

گاوصندوق کره ای

آیا گاوصندوق کره ای بخریم؟ هر آنچه باید در مورد گاوصندوق کره ای بدانید در این مقاله به درخواست کاربران عزیز آرکا پیرو موضوع گاوصندوق

ادامه مطلب »
خزانه سوالبارد

گاوصندوق طبیعت

گاوصندوقی از جنس طبیعت خزانه جهانی بذر سوالبارد (Svalbard Global Seed Vault) از سال 2008 به صورت رسمی افتتاح شده اما شاید تاکنون نامش را

ادامه مطلب »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *