Search
Close this search box.

مقالات مرتبط

دسته بندی ها

بزرگترین گاوصندوق های دنیا

آیا می دانید بزرگترین گاوصندوق های دنیا برای نگهداری اتومبیل های قدیمی و گران قیمت و اشیاء عتیقه ساخته شده؟ بله؛ گاوصندوق های بزرگ روباتیک آن هم در کشور آمریکا. گاوصندوق های بزرگ روباتیک در فلوریدای امریکا که به طرز جالبی ساخته شده است؛ محل نگهداری اتومبیل های گران قیمت و اشیای قیمتی است. کشورهای بزرگ و در حال توسعه روش های جالب و مبتکرانه و در عین حال پیشرفته ای در زمینه های مختلف به کار می گیرند.

گاوصندوق غول پیکر بسیاری در گذشته وجود داشته است. امروزه با پیشرفت علم و تکنولوژی، گاوصندوق هایی با ابعاد و فضای داخلی عظیم وجود دارند.

گاوصندوق روباتیک

چنان که گاوصندوق روباتیک در فلوریدای آمریکا؛ محل نگهداری اتومبیل های گران قیمت ؛ کلکسیون های مختلف ارزشمند و قدیمی و اشیاء عتیقه ثروتمندان این انبار مدرن که داخل آن از جنس فولاد ساخته شده؛ به تمام امکانات مدرن مجهز است و در مقابل زلزله و بمباران مقاوم می باشد.
البته می شود از این گاوصندوق های بزرگ و روباتیک در موزه ها هم استفاده کرد.

گاوصندوق های عظیم الجثه

گاوصندوق های غول پیکر امروزی، اکثرا به صورت خزانه، صندوق های آسانسوری و گاوصندوق های بزرگ اسلحه می باشند.

خزانه

خزانه اتاقی مجهز به انواع سیستم امنیتی، مقاوم در برابر آتش و حرارت بسیار زیاد، مقاوم در برابر سرما و آب می باشد. ورود افراد متفرقه به روش های نامتعارف به خزانه در صورتی که طبق اصول تولید شده باشد، تقریبا غیر ممکن می باشد.

خزانه اتاقی است که دیوار های جانبی، سقف و کف آن از ورق های فولادی، بتن مسلح و آرماتور بندی های میلگردی و دو درب مقاوم تولید شده است. درب هایی که در خزانه به کار می روند عبارتند از: درب خزانه، درب محافظ و درب فرار

خزانه

درب خزانه

این درب، درب اصلی خزانه محسوب می شود، ورود و خروج به طور معمول از این درب صورت می گیرد. جهت کسب اطلاعات بیش تر راجب درب خزانه، اینجا کلیک کنید.

درب محافظ

این درب، غالبا همراه درب خزانه به منظور حفظ و ایجاد ایمنی بیش تر نصب می گردد. جهت کسب اطلاعات بیش تر راجب درب محافظ اینجا کلیک کنید.

درب فرار

نام دیگر درب فرار، درب اضطرار می باشد. کاربرد این درب زمانی است که به هر دلیل امکان خروج از درب اصلی خزانه وجود ندارد. لازم به ذکر است حضور این درب در خزانه بسیار ضروری است و امکان دارد روزی جان شما به این درب وابسته باشد. جهت کسب اطلاعات بیشتر راجب درب فرار اینجا کلیک کنید.

گاوصندوق آسانسوری

یکی از انواع دیگر بزرگ ترین گااوصندوق های دنیا، گاوصندوق آسانسوری است.

صندوق آسانسوری معمولا در طلافروشی ها، جواهر فروشی ها، عتیقه فروشی ها، لوازم لوکس زینتی و … کاربرد دارد. نحوه کار صندوق آسانسوری به صورتی است که این وسایل گرانبها در ویترین گاو صندوق جای می گیرندو دیگر نیاز به جا به جایی و آسیب دیدن وسایل نیست.

جهت آشنایی با صندوق آسانسوری اینجا کلیک کنید.

گاوصندوق غول پیکر آسانسوری

گاوصندوق اسلحه

گاوصندوق اسلحه که در ابعاد بسیار بزرگ تولید می شوند، معمولا برای ارگان ها دولتی و وزرات دفاع به صورت سفارشی تولید می شوند. اما گاوصندوق اسلحه که در ابعاد استاندارد تولید می شوند، برای استفاده شخصی و قرارگیری تفنگ های شکاری می باشند.

برای آشنایی بیش تر با هریک از گاوصندوق اسلحه مذکور روی هر یک از لینک های زیر کلیک کنید.

گاوصندوق اسلحه سفارشی غول پیکر

گاوصندوق اسلحه استاندارد

فروشگاه اینترنتی گاوصندوق آرکا

گاوصندوق آرکا مجموعه تولیدی انواع گاوصندوق، گاوصندوق دیجیتال، درب های نسوز و سیستم‌های ضد سرقت که بیش از دو دهه سابقه در زمینه طراحی و تولید گاوصندوق‌های نسوز دارد. محصولات این شرکت در اندازه‌های متفاوت و کاربری‌های گوناگون از گاو صندوق خانگی تا اداری را در بر می‌گیرد. به دست آوردن گواهینامه‌های متعدد برای کیفیت و ماندگاری و ایمنی صندوق نسوز آرکا، اعتبار ویژه‌ای به تولیدات این شرکت ایرانی بخشیده است. برای خرید گاوصندوق می توانید تمامی گاو صندوق های آرکا را با دو سال گارانتی و خدمات پس از فروش مادام العمر آرکا، پس از مشاهده قیمت گاوصندوق با تخفیف ویژه بصورت اینترنتی، گاوصندوقی ارزان و ایمن خریداری کنید.

نویسنده : آقای زرین فر مدیرفروش آرکا

پیج اینستاگرام صندوق نسوز آرکا

gavsandogh_arka@

مقالات مرتبط

گاوصندوق خارجی

گاوصندوق کره ای

آیا گاوصندوق کره ای بخریم؟ هر آنچه باید در مورد گاوصندوق کره ای بدانید در این مقاله به درخواست کاربران عزیز آرکا پیرو موضوع گاوصندوق

ادامه مطلب »
خزانه سوالبارد

گاوصندوق طبیعت

گاوصندوقی از جنس طبیعت خزانه جهانی بذر سوالبارد (Svalbard Global Seed Vault) از سال 2008 به صورت رسمی افتتاح شده اما شاید تاکنون نامش را

ادامه مطلب »

یک پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *